מורה בפנימייה בחוף הכרמל נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בנערים

על פי החשד, איש החינוך כבן 40 ביצע עבירות מין בכמה תלמידים בני 14-15, בכפר נוער שבו הוא מלמד, סמוך לעתלית. מחר הוא יובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בחיפה

אזיקים

מורה בן 40 נעצר הבוקר (ראשון) בחשד שביצע מעשים מגונים בכמה תלמידים בני 14-15 בפנימייה בה הוא מלמד במועצה האזורית חוף הכרמל, בסמוך לעתלית.

בתום חקירת משטרה סמויה בת כמה שבועות בכפר הנוער, החשוד נעצר הבוקר בביתו. במסגרת החקירה נערך חיפוש בביתו ובמשרדו ונתפסו מחשבים והתקני אחסון דיגיטליים. החשוד הועבר לחקירה ויובא מחר לבית משפט השלום בחיפה לדיון בעניינו.

כתבות נוספות בנושא >>

החשד לאונס קבוצתי בבי"ס בדרום: שני הנערים שעוכבו אמש – נעצרו

מורה מהשפלה נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בתלמיד בן 13

מורה ממרכז הארץ נעצר בחשד שביצע עבירות מין בתלמיד בן 13

כיתה - ארכיון
כיתה - ארכיון | צילום: Getty Images

מהמועצה האזורית חוף הכרמל נמסר בתגובה כי "המקרה מטופל על ידי משטרת ישראל ומשרד החינוך, ומלווה על ידי האגף לשירותים חברתיים קהילתיים של המועצה ואגף החינוך, ובסיוע צמוד של העובדים הסוציאליים".

זה אינו המקרה הראשון בו נחשד מורה בביצוע מעשים מגונים: רק בחודש שעבר נעצר מורה בן 29 תושב השפלה בחשד שביצע מעשים מגונים בתלמיד בן 13 בבית הספר שבו הוא מלמד. שבוע לפניו נעצר מורה בן 61 ממרכז הארץ בחשד דומה.

בחודש יולי הוגש כתב אישום נגד מורה בן 28 תושב לוד בגין ביצוע עבירות מין בתלמידיו בזמן שיעורים. על פי כתב האישום, המורה, שלימד רובוטיקה בכיתות א'-ד', נהג לנעול את דלת הכיתה ו"לשחק" משחק שבמהלכו התחכך בגוף התלמידים לשם סיפוקו המיני, ואף ביקש מהם להרים את חולצתו וללטף את בטנו ואת חזהו. כל זאת, כשדלת הכיתה נעולה ביוזמתו. עוד עלה מכתב האישום, כי במסגרת שיעור אפשר המורה לתלמידיו להפשיט אותו לחלוטין, וביצע בהם, ילדים וילדות, מעשים מגונים. בחקירתו במשטרה סירב המורה לקחת על עצמו את האחריות למעשים, וטען שהיה "קורבן להתנהגות תלמידיו".