חשד: גבר בן 38 התעלל בבנו בן התשעה חודשים

תושב לוד נלקח לחקירה, זאת לאחר שבנו הפעוט אושפז בבית החולים אסף הרופא כשהוא סובל מחבלה בראשו. בתום דיון בעניינו הוא שוחרר למעצר בית של שלושה ימים. מצבו של התינוק מוגדר קל

אילוסטרציה
אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

גבר בן 38 מלוד נעצר בחשד כי התעלל בבנו, פעוט בן תשעה חודשים, זאת לאחר שביום שישי אושפז הפעוט בבית החולים אסף הרופא כשהוא סובל מחבלה בראשו. מצבו של התינוק מוגדר כעת קל.

אביו נלקח לחקירה, ולאחר שהובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון, אמש (שבת) הוא שוחרר למעצר בית בן שלושה ימים. החקירה נמשכת.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פעולות החייאה בתינוק בן חודשיים שנפצע אנוש בתאונה בכביש 443

טרגדיה במרוקו: אברך ישראלי נמחץ למוות בדרך להילולה

חשד לרצח ביפו: גבר נורה למוות ליד שוק הפשפשים

אזיקים
אזיקים | צילום: דוברות המשטרה

כזכור, בשבוע שעבר פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד זיאד אעביד בן ה-21, תושב השטחים, שבת העשרה חודשים של זוגתו מתה בעת שהשגיח עליה. הוא הואשם בגרימת מוות ברשלנות וכניסה לישראל שלא כחוק. זאת לאחר שהסעיף שבגינו נחקר במשטרה היה בחשד לרצח. על פי כתב האישום, "המנוחה נחבלה באופן קשה בראשה בעודה תחת השגחתו המלאה של הנאשם, באופן שאיננו ידוע".

"האם השאירה את בתה בת העשרה חודשים עם בן זוגה הפלסטיני, החל משלב זה, הנאשם נשא באחריות מלאה לשלומה ובריאותה של המנוחה", כתבה פרקליטות מחוז דרום. "בשלב מסוים, הבחין הנאשם כי התינוקת במצוקה נשימתית כשעיניה מגולגלות כלפי מעלה והיא מפרכסת. אז יצא הנאשם מהבית כשהוא מחזיק בידו במנוחה כשהיא ללא הכרה, ללא נשימה וביקש עזרה מהשכן".