חשד לרצח שלישי ביממה: בן 22 נדקר למוות בבאקה אל גרבייה

לאחר אירועי הירי ביפו ובכפר יסיף, צעיר תושב ג'ת פונה במצב אנוש עם פצעי דקירה לבית החולים בחדרה, שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. מניין ההרוגים מתחילת השנה בחברה הערבית עלה ל-42

זמן צפייה: 00:27

חשד לרצח בבאקה אל-גרבייה: תושב המועצה המקומית ג'ת, שבצפון, מוחמד ראיד ותד בן 22 נדקר הלילה (רביעי) למוות. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו במצב אנוש לבית החולים הלל יפה שבחדרה, שם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. מדובר במקרה שלישי של חשד לרצח בתוך יממה אחת. מניין ההרוגים מתחילת השנה בחברה הערבית עלה ל-42, ובעשרה הימים האחרונים בלבד נהרגו שמונה.

אתמול נורה למוות תושב כפר יאסיף בן 20, אדהם נאטור, במועצה המקומית. תחילה הוא פונה במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל, אך כעבור זמן קצר הצוות הרפואי במקום נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בסריקות אחר חשודים ואספה ממצאים בזירה. נסיבות האירוע נבדקות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקלטות אשכנזי: "כוכבי טיפוס, לא מעריך שעשיתי אותו ראש אמ"ן"

ניתוק מהמשפחה וניצול כלכלי: כך נראית הכת המסתורית בירושלים

מגמת העלייה נמשכת: 258 חולי קורונה אובחנו בארץ ביממה האחרונה

מוחמד ראיד ותד
מוחמד ראיד ותד | צילום: חדשות 13

לפני כן נהרג כתוצאה מירי ברחוב המחרוזת ביפו פריד חלאף אבו סיף, צעיר בן 20. נער נוסף נפצע אנוש באירוע. השניים פונו לבית החולים וולפסון, ושם נקבע מותו של ההרוג. בהמשך, הנער הועבר לבית החולים איכילוב. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

קרובת משפחה של הנער שנפצע אנוש סיפרה כי "החזקתי לו את היד וראיתי שהוא עדיין חי". היא הביעה את מורת רוחה ותהתה: "איפה המשטרה ומג"ב? רק באים לכאן בשביל הסמים? שיחפשו את הרוצחים. זה מאפיה".

אדהם נאטור, בן ה-20 שנורה למוות בכפר יאסיף
אדהם נאטור, בן ה-20 שנורה למוות בכפר יאסיף | צילום: באדיבות המשפחה