חשד לרצח בצפון: אישה בת 58 נורתה למוות בביתה, בעלה נפצע קל

אומייה חסאן מתה כתוצאה מירי שבוצע לעבר ביתה בכפר בענה. היא פונתה במצב אנוש יחד עם בן זוגה בן ה-62 לבית החולים בנהריה, שם נקבע מותה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

זמן צפייה: 00:24

חשד לרצח בצפון: אומייה חסאן, בת ה-58, נורתה הלילה (שני) למוות מירי שבוצע לעבר ביתה בכפר בענה. בעלה בן ה-62 נפצע קל. השניים פונו לבית החולים בנהריה, שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה, שהייתה במצב אנוש. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. בהמשך, תושב דיר אל אסד בן 37 הגיע לבית החולים בעיר כשהוא פצוע באורח בינוני עם סימני ירי על גופו. הרקע לאירוע הוא כלל הנראה סכסוך בין עבריינים.

לפני כחודשה נורתה למוות חנין אל-עביד בת ה-27 בעיר רהט שבנגב. סמוך לשעה 19:00 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אירוע ירי בבית ופציעתה של אישה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירה. אל-עביד הותירה אחריה בת 3, שנמסרה לרשויות הרווחה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח בארה"ב: טראמפ ידע שנדבק בקורונה – והסתיר את המידע

הפרת ההנחיות במגזר החרדי: עימותים אלימים בבני ברק ובירושלים

בכירים במשטרה נגד אוחנה: "מתערב בעבודה למרות שזה לא תפקידו"

אומייה חסאן
אומייה חסאן | צילום: חדשות 13

פראמדיק מד"א דני שטרקמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 30 מחוסרת הכרה עם פציעה קשה בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל מצבה היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה האלימות בחברה הערבית גובה קורבן - ערב לפני פתיחת שנת הלימודים, שריפה אלטורי אבו מועמר, שהייתה מורה בבית הספר הטכנולוגי "דרור" ברמלה נפגעה בדירתה מירי תועה - ונהרגה.

מועמר בת ה-30, אם לשלושה ילדים קטנים, נפצעה אנושות בבית בשכונת גן חקל א'. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה, ובהמשך פינה אותה לבית החולים אסף הרופא - שם נקבע מותה. בהודעה שנשלחה לקבוצת הוואטספ, עודכנו המורים כי "חברתנו שריפה נפגעה באירוע ירי - לא ידוע עדיין מצבה".