רצח האישה בירוחם: "חנק למוות את זוגתו בשל קנאה וחוסר תעסוקה"

סקוטי ניומן, בן זוגה של לטרישיה לני פוינטר ב-4 השנים האחרונות, הודה במיוחס לו ובחקירתו שחזר את המעשה. מעצרו הוארך בשבוע. נציג המשטרה בדיון: "המניע למעשה - קנאה וסכסוכים"

זמן צפייה: 01:55

החשד לרצח בירוחם: בית המשפט האריך הערב (שני) בשבעה ימים את מעצרו של סקוט ניומן, אשר על פי החשד חנק הלילה למוות את בת זוגו בארבע השנים האחרונות לטרישיה לני פוינטר בירוחם. לטרישיה בת ה-53 נמצאה בביתה שברחוב סלעית בעיר הדרומית, כשהיא ללא רוח חיים.

בדיון בעניינו של ניומן, סיפר נציג המשטרה כי לחשוד אין עבר פלילי, אולם יש לו מספר כמה במשטרה. כמו כן, על פי נציג המשטרה, ניומן "חנק את זוגתו בשל קנאה, סכסוכים וחוסר תעסוקה". הוא הודה במיוחס לו ושחזר בחקירתו את האופן שבו חנק את לטרישיה למוות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בחירות 2021: ימינה ותקווה חדשה חתמו על הסכם עודפים

הקרב על מערכת החינוך: "40% מהתחלואה – במוסדות המגזר החרדי"

גנץ במסר לנתניהו: "לא אתן לנאשם בפלילים לגעת במערכת המשפט"

לטרישיה לני פוינטר, מקהילת העבריים שנרצחה בירוחם | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר הבוקר, פרמדיק מד"א יגאל אסייג שהוזעק לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום, השוטרים הובילו אותנו לדירה. ראינו אישה בת 53 מחוסרת הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות - היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, אז התחלנו בפעולות החייאה. לאחר מספר ניסיונות, נאלצנו לקבוע את מותה".

"אנחנו המומים וכואבים עם המוות הנורא והמיותר שאירע הלילה", מסרה בהמשך ראש המועצה המקומית ירוחם טל אוחנה. "לצערנו, קיבלנו תזכורת מצמררת לכך שאלימות כלפי נשים הינה מגפה שמסרבת להיעלם מהעולם. למגפה הזו אין חיסון, ורק באמצעות תוכנית חירום לאומית נוכל למגר אותה".