החשד לאונס קבוצתי בדרום: בת ה-13 זומנה למסדר זיהוי נוסף

הנערה, שעל פי החשד נאנסה ע"י ארבעה תלמידים במקלט בבית ספרה במשך עשרה ימים, זומנה לתחנת המשטרה לצורך ביצוע ההליך. זאת, לאחר שאתמול שוחרר החשוד המרכזי למעצר בית

זמן צפייה: 01:34

החשד לאונס הקבוצתי בבית ספר בדרום: הנערה בת ה-13, שעל פי החשד נאנסה על ידי ארבעה נערים בבית ספר בדרום, זומנה הבוקר (שלישי) לתחנת המשטרה לצורך מסדר זיהוי נוסף.

מעורכי דינה של הילדה, ניר יסלוביץ ובנימין מלכא, נמסר: "במהלך מסדר זיהוי תמונות, זיהתה הילדה בוודאות את אחד האנסים לכאורה שפגעו בה. כשהיא פגועה וחלשה ייערך עימות בינה ובין החשוד שזיהתה. משיחה עם הילדה היא עברה חקירה טראומתית בתחנה - כאילו לא די בזעזוע שעבר עליה. ברגעים אלו אנו פועלים לגיוס צוות טיפולי ושיקומי, לא ייתכן שילדה בת 13 תקבל יחס מחפיר כל כך אחרי שעברה אונס מזוויע".

לכתבות נוספות בנושא: 

החשד לאונס קבוצתי בדרום: הנער החשוד שוחרר למעצר בית

אם הילדה שעפ"י החשד נאנסה במקלט בי"ס בדרום: "כל הבית הרוס"

החשד לאונס קבוצתי בדרום: ארבעה חשודים שעוכבו לחקירה – שוחררו

מקלט בית הספר שבו נאנסה ע''פ החשד נערה בת 14
מקלט בית הספר שבו נאנסה ע''פ החשד נערה בת 14 | צילום: החדשות 13

אתמול, הנער בן ה-16 שהיה עצור במשך יומיים בחשד למעורבות באירוע, שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. ביום שני שחררה המשטרה ארבעה חשודים שעוכבו לחקירה בחשד למעורבותם בפרשה - שפורסמה לראשונה בחדשות 13.

עם שחרורו של החשוד המרכזי, פנתה משפחת הילדה לעו"ד ניר יסלוביץ' שייצג אותם. "משרדי נטל על עצמו את הייצוג של הילדה. נעשה כל שניתן על מנת למצות את הדין עם האנסים שרצחו את נפשה של הילדה. לא נרפה עד שהצדק יעשה וגם יראה הן בהליך הפלילי והן בהליך האזרחי שיינקט על ידנו. כהורה וכאזרח אני מתחייב שיבואו חשבון עם האשמים בפשע המחריד הזה", מסר.

הוריה של בת ה-13 סיפרו לחדשות 13 כי "הילדה שבורה. היא מסוגרת, לא מדברת בכלל, כל היום בחדר". אם הילדה אמרה כי עוד לפני שבתה התוודתה על המקרה, היא חשדה כי דבר מה עובר עליה. "ראינו שהילדה שונה ומסתגרת בחדר, שמנו לב שמשהו לא בסדר ולכן פנינו לבית הספר - למנהל, ליועצת ולפסיכולוגית, והם הבטיחו שהכול בסדר. גם אמרתי להם שאם יקרה משהו לילדה אתם אשמים".

מסדרון בית הספר שבו ע''פ החשד אירע אונס הקבוצתי של נערה בת 13
מסדרון בית הספר שבו ע''פ החשד אירע אונס הקבוצתי של נערה בת 13 | צילום: חדשות 13

עוד הוסיפה האם: "תפסו אותה ארבעה גברים, קשרו אותה, סתמו לה את הפה עם סלוטייפ, הרביצו לה. מה אתם מחכים, שהילדה תתאבד? כל הבית הרוס בגלל זה". האם פנתה להורים ואמרה: "תתעוררו, יש לכם בנות – אל תשלחו אותן לבית הספר, גם זה לא בטוח היום. אף אחד לא יבין את הכאב של אמא על ילדה בת 13".

כאשר הגיעו ההורים לבית הספר ביום שישי לשחזור המקרה, זעקה האם: "קשרו אותה לשולחן, והם באו אחד אחרי השני. תעצרו את הילדים האלה, אם לא אני ארצח אותם".

כזכור, הוריה של הנערה, תלמידת כיתה ח׳ בבית ספר בדרום, הגישו ביום שישי תלונה במשטרה בטענה שארבעה נערים, תלמידי כיתות י"א-י"ב, אנסו אותה במשך עשרה ימים במקלט בבית הספר בזמן שעות הלימודים. המשטרה עצרה נער בן 16 החשוד במעשה. השניים התעמתו במשטרה - שם הכחיש החשוד את מעשיו, ולאחר מכן נלקחה הנערה למקלט בית הספר, בו ביצעה שחזור של האונס ואף הצביעה על החבלים שהיו במקום שבהם נקשרה.