תמה עדות אילן ישועה בתיק 4000; החקירה הנגדית - בעוד שבועיים

לאחר כשלושה שבועות, מנכ"ל וואלה לשעבר סיים להעיד בתיק 4000. חרף בקשת פרקליטיו של שאול אלוביץ' לקבל זמן רב להתכונן לשלב הבא בתיק, בית המשפט המחוזי קבע כי הוא יחל ב-4 במאי

זמן צפייה: 05:23

עדותו של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה, העד הראשון בתיק 4000, הסתיימה היום (שלישי) לאחר עדות שנמשכה על פני כשלושה שבועות. שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים החליטו כי החקירה הנגדית תחל בעוד שבועיים, ב-4 במאי. כזכור, פרקליטיו של בעל השליטה בבזק שאול אלוביץ' ביקשו שהיא תחל עוד חודש.

היום, כאמור, משפט ראש הממשלה בנימין נתניהו נמשך עם עדות נוספת של ישועה. באולם הדיונים הושמעו הקלטות של איריס אלוביץ', אשתו של שאול. בהקלטות נשמעת אלוביץ' אומרת לישועה כי היא מוכנה בשביל הקבוצה "למכור את נשמתה לשטן". "אני מוכנה לזה. זה עולה לי בבריאות. אתה עושה משהו ואתה חוטף על ימין ועל השמאל", אמרה.

לעוד כתבות בנושא:

ישועה בהקלטה: "משתדלים לעשות כמיטב היכולת עבור משפחת נתניהו"

אלוביץ' לישועה: תמנע פרסום תמונות יאיר נתניהו מתנשק עם חברתו

אלוביץ' לישועה: "תן לגברת כל מה שניתן, נתניהו מתאבד בשבילי"

אילן ישועה, מנכ''ל וואלה
אילן ישועה, מנכ''ל וואלה | צילום: ללא קרדיט

לדברי אלוביץ', בני הזוג נתניהו לא רואים את כל הכתבות המתפרסמות בעניינם אך, בנם יאיר דווקא כן. "כל היום הוא בדיגיטל, נכנס לדברים" נשמעה אומרת אלוביץ'. "הוא כל היום מנפח לאמא שלו את הראש. ריקלין עובד איתם. הוא חבר מאוד טוב של ינון מגל שמתייעץ איתו על כל דבר".

במהלך הדיון מנכ"ל וואלה לשעבר סיפר בעדותו כי לעורך החדש של האתר, אבירם אלעד, נאמר שהוא בתקופת מבחן ועליו לפרסם רק ידיעות טובות בהקשר של נתניהו. בנוסף לכך, סיפר ישועה כי בני הזוג נתניהו ניסו למנוע את מינויו של עורך אתר וואלה וכי היה צריך לרצות את שרה נתניהו ו"לסרס תהליכים".

כזכור, אתמול בחדשות 13 פורסם כי עורכי דינו של נתניהו יבקשו דחייה של כמה שבועות בתחילת מתן העדות. לטענת הפרקליטים, מנכ"ל וואלה לשעבר גילה בעדותו פרטים נוספים שלא הכירו ולא הועברו אליהם, ולכן הם ביקשו זמן נוסף על מנת ללמוד אותם. הפרקליטות התנגדה למהלך ומסרה כי אין הצדקה לחרוג מסדרי דין רגילים. לטענת גורם משפטי בכיר, "הבקשה נועדה למשוך זמן ונועדה לצרכים הפוליטיים של ראש הממשלה".