"אהובה ומלאת חיים": אסתי אהרונוביץ נרצחה לפי החשד ע"י בעלה

אהרונוביץ, אם ל-4 ילדים וסבתא ל-9 נכדים, הייתה מורה למוזיקה בבי"ס יסודי באשכול. מעצרו של בעלה, שככל הנראה לא רצה לקבל את החלטתה להיפרד, יוארך בהמשך היום. הלוויתה תיערך ב-17:00

זמן צפייה: 05:27

אסתי אהרונוביץ, בת 70 אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים, היא האישה שנורתה למוות לפי החשד על ידי בעלה במושב תלמי אליהו - כך הותר היום (שני) לפרסום. בהמשך בעלה יובא לדיון בהארכת מעצרו, שייערך בלעדיו, שכן הוא מאושפז בבית החולים סורוקה במצב בינוני אחרי שהתהפך עם הרכב כשניסה ככל הנראה להימלט מהמשטרה. הלוויתה תתקיים בשעה 17:00 בבית העלמין בחבל שלום.

מהמועצה האזורית אשכול נמסר כי אסתי שימשה במשך שנים מורה למוזיקה בבית הספר היסודי המקומי ׳יובלי הבשור׳ עד ליציאתה לפנסיה לפני מספר שנים. "אנו כואבים והמומים את המקרה. הצוותים המקצועיים במועצה, צוות אגף הרווחה והבטחון מלווים את המשפחה מאז שעות הערב וימשיכו ללוות ככל שידרש", נמסר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

פועל כבן 50 נהרג לאחר שנפל מגובה באתר בנייה בבית שמש

לאחר שניהל מערכת יחסים עם עובדת: מנכ"ל מקדונלד'ס פוטר

חשד לשוחד בשלטון המקומי: 2 ראשי רשויות ועוזר שר עוכבו לחקירה

אסתי אהרונוביץ שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה גיורא
אסתי אהרונוביץ שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה גיורא | צילום: חדשות 13

"מדובר במקרה חריג מאוד בנוף המועצתי שאנו עדיין מתקשים לעכל", סיפרה ריקי פרץ, ראש צוות חירום הישובי. "אסתר היתה חברה אהובה ומלאת חיים, מוכרת ומעורבת בקהילה. אמא וסבתא טוטאלית וחברה נפלאה. כרגע אנו עסוקים במתן תמיכה ומענה למשפחה ולקהילה. אנו סומכים על המשטרה בחקירת וטיפול המקרה".

אתמול נמצאה גופתה של אהרונוביץ ללא רוח חיים כשהיא ירויה. צוות מגן דוד אדום הגיע למקום ובתום בדיקה רפואית נאלץ לקבוע את מותה. אחת השכנות סיפרה כי השניים היו מצויים בהליכי גירושים, כשהחשוד בן ה-65 לא רצה לסיים את הנישואים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע וחיפשה את החשוד, רופא במקצועו המחזיק ברישיון לנשק, שככל הנראה הלום קרב , וכאמור, אותר לאחר שהתהפך עם רכבו.

החשוד ברצח אשתו בתלמי אליהו
החשוד ברצח אשתו בתלמי אליהו | צילום: חדשות 13

פראמדיק מד"א, יצחק כהן, שהגיע לזירת הירי סיפר כי "כשהגיעו למקום, הם חברו לכוחות המשטרה ונכנסו לבית. הפצועה הייתה מחוסרת הכרה וללא סימני חיים, ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

שכני המשפחה סיפרו: "היא הייתה אישה נאהבת. לא שמענו על סכסוכים, מדובר במשפחה שקטה. לא היה ידוע לנו על שום מריבה ביניהם". שכנה נוספת סיפרה כי "היא הייתה אמורה לבוא אליי, היא לא באה אז צלצלתי והיא לא ענתה לי. באתי וראיתי את הכלה שם והבנתי".

אסתי אהרונוביץ והחשוד ברציחתה
אסתי אהרונוביץ והחשוד ברציחתה | צילום: חדשות 13