פרשת הכדורגלנים והקטינות: החקירה צפויה להסתיים השבוע

ככל הנראה, בימים הקרובים המשטרה תסיים לחקור את הפרשה והתיק יעבור לפרקליטות. זאת, לאחר ששני השחקנים החשודים נחקרו פעם נוספת באזהרה

זמן צפייה: 01:15

פרשת הכדורלגנים והקטינותחקירת המשטרה צפויה להסתיים השבוע, במידה שלא יהיו שינויים ברגע האחרון - כך פורסם היום (ראשון). לאחר סיומה, יועבר התיק לפרקליטות.

מוקדם יותר היום, שני שחקני מכבי תל אביב החשודים בבעילה אסורה בהסכמה, הגיעו פעם נוספת לתחנת המשטרה והם נחקרו באזהרה במשך כארבע שעות. בסיום החקירה, קיבלו השניים בחזרה את הטלפונים הניידים שלהם.

שחקני כדורגל ממכבי תל אביב
שחקני כדורגל ממכבי תל אביב | צילום: רויטרס

עוד בחדשות 13:

פרשת הכדורגלנים והקטינות: שחקני מכבי תל אביב נחקרו שוב

הוארך מעצר החשוד בסחיטת הכדורגלנים: מכחיש קשר לאירוע

מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום | צילום: חדשות 13

באחד השלבים החשובים בחקירה, החוקרים ככל הנראה הטיחו בשחקנים את המידע שברשותם, שממנו עולה לכאורה כי קיימים חורים בגרסת השחקנים. החקירה התמקדה בין היתר בשאלה אם השניים מזגו לנערות אלכוהול, או שהן שתו לבד, כפי שטענו הכדורגלנים. כמו כן השחקנים נחקרו אם ידעו שבנות ה-15 לומדות בבית ספר ואם עשו מאמץ לוודא שלא מדובר בקטינות.

ביום רביעי, כזכור, שתי הנערות זומנו לתת עדות חוזרת במשטרה, שנמשכה יותר מתשע שעות. המשטרה בדקה אם ההסבר לסתירות בעדותן נעוץ בבעיות זיכרון, או בניסיון הסתרה.

שחקני כדורגל ממכבי תל אביב
שחקני כדורגל ממכבי תל אביב | צילום: רויטרס

יום קודם לכן, נחשפה לראשונה בחדשות 13 גרסתה של אחת משתי הנערות כפי שהעידה במשטרה. "הכול התחיל במסיבת יום ההולדת בתחילת חודש מאי", סיפרה הנערה. "באנו למסיבה כשההורים של המזמין היו בבית. זה מבחינתנו היה דבר תמים, עוד יום הולדת". הנערה הוסיפה כי באותו הערב היא וחברתה כלל לא דיברו עם הכדורגלנים, אולם "בדיעבד, הבנו שהם התנהגו כמו ציידים".