6 שנים לאחר חשיפת חדשות 13: ראש העיר אשקלון לשעבר נכנס לכלא

כחמישה חודשים לאחר שבית המשפט גזר עליו עונש של ארבע שנות מאסר, שמעוני, שהורשע בקבלת שוחד, הלבנת הון ועבירות של מרמה והפרת אמונים - החל לרצות את תקופת מאסרו בכלא חרמון

זמן צפייה: 03:30

שש שנים לאחר חשיפת חדשות 13ראש העיר אשקלון לשעבר נכנס היום (רביעי) לכלא חרמון והחל לרצות תקופת מאסר בת ארבע שנים שנגזרה עליו לפני כחמישה חודשים על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב, זאת לאחר שהורשע  בקבלת שוחד, הלבנת הון ועבירות של מרמה והפרת אמונים.

במסגרת פרשת שמעוני, שכאמור נחשפה בחדשות 13 לפני שש שנים, הוא הורשע בשנה שעברה בקבלת שוחד בסכום של 150 אלף שקלים, שבאמצעותו שילם "דמי שתיקה" לעובדת שטענה שהטריד אותה מינית. הוא לא הואשם בהטרדה מינית, אך כן הורשע בנוסף בהלבנת הון בסכום דומה ובעבירות של מרמה והפרת אמונים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בתגובה לבלוני התבערה: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועת עזה

אשתו של השר אלקין נגד המפגינים: "אולי די? נמאסתם, לכו הביתה"

רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ

כזכור, ראש עיריית אשקלון לשעבר נעצר בינואר 2016 על כך ששילם לכאורה "דמי שתיקה" בסך חצי מיליון שקלים לעובדת שטענה שהטריד אותה מינית. יחד עם שמעוני נעצרו עוד ארבעה בני אדם - בהם גם אחיו עופר. לבקשת המשטרה, שמעוני הושעה מראשות עיריית אשקלון.

איתמר שמעוני בבית המשפט
איתמר שמעוני בבית המשפט | צילום: יוסי פרטוק, אשקלונט

התיק על הטרדה מינית אומנם נסגר, אך מחומר הראיות שנאסף עלה כי שמעוני שילם לנשים שטענו כי פגע בהן מינית יותר ממיליון שקלים. הסכום שולם בתקופה של כשנה בזמן ששמעוני כבר כיהן כראש עירייה באשקלון.

לצד זאת, שמעוני זוכה מחמת הספק מאישום הטיית הסיקור בכלי תקשורת בעיר, אך השופטת קבעה כי במקרים אחרים עבירה של הטיית סיקור יכולה להיחשב לטובת הנאה.