הצעיר שהורשע בהפצת תמונות העירום של שרון פרי: "תפרו לי תיק"

ב-2016 גנב סאבר אבו עצא, על פי הכרעת ביהמ"ש, את מכשיר הטלפון של מגישת הספורט והפיץ את צילומיה. בשבוע הבא ייגזר דינו. בריאיון מיוחד מהכלא הוא הכחיש את מעורבותו: "אני לא קשור בכלל"

זמן צפייה: 03:12

בעוד שבוע וחצי יעמוד סאבר אבו עצא מול השופט בבית משפט השלום בבאר שבע שיגזור את דינו. אפשר לומר שהאיש הזה הרים מדינה שלמה על הרגליים כאשר, על פי הכרעת הדין, גנב את הפלאפון של המגישה שרון פרי והפיץ את תמונות העירום שלה. בשיחה עם חדשות 13 הוא מסר לראשונה את גרסתו.

"אני לא קשור, לא קשור בכלל לטלפון", אמר בשיחה מהכלא. "תפרו לי תיק, לא יודע איך תפרו אותו, המשטרה משקרת לשופט".

סאבר אבו עצא החשוד בגניבת הטלפון של שרון פרי
סאבר אבו עצא החשוד בגניבת הטלפון של שרון פרי | צילום: ללא קרדיט

הסיפור החל בספטמבר 2016. שרון פרי, שדרנית ואשת ספורט מוכרת, הגיעה לחוף אשדוד כדי לגלוש. כאשר היא חזרה לרכב שלה היא גילתה שהדברים שהניחה בו, כולל תיקה האישי והטלפון הנייד, נעלמו. בתוך כמה שעות תמונות העירום שלה הופצו ברשת. במחוז הדרומי של המשטרה ביצעו חקירה שהובילה לסאבר והוא נעצר.

זמן קצר לאחר שהמשפט החל, סאבר חמק לשוטרים מאחד הדיונים ונמלט לשטחים. "ברחתי כי צלמים רוצים לצלם אותי ואני לא מסכים, ביקשתי שלוש פעמים מהשופט, אמרתי לו שאני לא רוצה צלמים והוא לא הסכים".

שרון פרי, מגישה וכתבת
שרון פרי, מגישה וכתבת | צילום: חדשות 13

שרון פרי, באומץ רב, עמדה מול האיש שהפך את חייה לסיוט והעידה בבית המשפט על החוויה שנגרמה לה. סאבר הורשע, אך הוא טוען שתפרו לו תיק. "הלקוח שלי הוא לא זה שביצע את המעשה הזה", אמר עורך דינו אמיר נבון. "הלקוח שלי בסיפור הקפקאי הזה הוא בדואי שלא יודע קרוא וכתוב, שכל חייו רעה צאן".

בשבוע הבא, כאמור, ייגזר דינו. כשנשאל על מעשה הפצת תמונות העירום, השיב: "זה דבר מגעיל מאוד. יש לי תשע אחיות ויש לנו עקרונות, אנחנו בדואים. בדברים כאלה אנחנו לא משחקים