לבקשת חדשות 13: הותרה לפרסום פרשיית מין חמורה במגזר החרדי

כתב אישום הוגש נגד גורם טיפולי במגזר החרדי בגין עבירות מין שביצע במטופליו. יתר פרטי החקירה עדיין אסורים לפרסום. סמנכ"לית הארגון שחשף את הפרשה: "המשכנו במאמצים לשבור את קשר השתיקה"

זמן צפייה: 00:20

בית המשפט המחוזי בירושלים נעתר לבקשת חדשות 13, והותיר הלילה (ראשון) לפרסם כי כתב אישום הוגש נגד גורם טיפולי במגזר החרדי בגין עבירות מין שביצע במטופליו. בשלב זה, פרטי החקירה עדיין אסורים לפרסום.

רחלי רושגולד, סמנכ"לית ארגון "JCW" שחשף את הפרשה, מסרה: "פעלנו רבות, ימים כלילות על מנת להביא את הפרשה לפתחם של גורמי אכיפת החוק. גם שנראה היה שהמצב אבוד - לא ויתרנו לרגע והמשכנו במאמצים לשבור את קשר השתיקה". עוד אמרה רושגולד כי "לשמחתנו, לאחר עבודה מאומצת, הצליחה המשטרה להביא להגשת כתב אישום יוצא דופן בחומרתו ועל כך תודתנו. אנו בטוחים כי בית המשפט יעשה את המיטב, ינקוט ביד קשה ויוציא את הצדק לאור".

גורם טיפולי במגזר החרדי המואשם בביצוע עבירות מין במטופליו
גורם טיפולי במגזר החרדי המואשם בביצוע עבירות מין במטופליו | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גדעון סער: "קורא לנתניהו לקיים עימות – כמו בכל העולם המערבי"

רה"מ פועל לשינוי מערך הרשימות בימין – כדי למנוע בזבוז קולות

חיל הים הטורקי גירש ספינה ישראלית ששטה באזור קפריסין

אזיקים
אזיקים | צילום: חדשות עשר

כזכור, פרשיית מין חמורה נוספת שמתנהלת בימים אלו בבית המשפט היא פרשת מלכה לייפר, מנהלת בית ספר חרדי במלבורן, אוסטרליה, שהואשמה בתקיפות מיניות ומעשי אונס בתלמידותיה. עם חזרתה לישראל, הוציאה נגדה אוסטרליה צו מעצר והחלו הליכי ההסגרה.

בקשת ההסגרה של לייפר הגיעה כבר ב-2014, כשש שנים לאחר שהיא נמלטה לישראל, ומבחינת האוסטרלים מדובר בשערורייה של ממש והם זועמים על העיכובים בהליך המשפטי. בהתייחסותו למקרה, אמר פרקליט המדינה האוסטרלי: "ההתקדמות הייתה איטית מאוד. זה גורם לתסכול משמעותי".