עובדת מעון רה"מ לאחר התביעה נגדה: "חשבתי שאקבל מגהץ בראש"

סילבי גנסיה, שבעקבות חשיפת הקלטותיה הוגשה נגדה תביעה מטעם שרה נתניהו, סיפרה בריאיון לחדשות 13 על העבודה בבית, קוד הלבוש שהוכתב לה - והיחס אליה מצד אשת רה"מ. "הרגשתי כמו עבד"

זמן צפייה: 03:56

עובדת מעון ראש הממשלה לשעבר, סילבי גנסיה, שנתבעה היום (שלישי) על ידי שרה נתניהו בעקבות ההקלטות שנחשפו השבוע, סיפרה הערב בריאיון לחדשות 13 על העבודה בבית, קוד הלבוש שהוכתב לה - והיחס אליה במעון ראש הממשלה, מצד בני הבית.

בריאיון סיפרה גנסיה על ריאיון הקבלה לעבודה אצל שרה נתניהו ועל קוד הלבוש בבית: "היא שאלה אותי אם יש עונשים - איך אני אקבל את העונש. לכל בגד יש קוד: קוד 1, קוד 2, קוד 3. בקוד 3 צריך להתכופף על ארבע ולנקות עם מברשת קטנה את הכניסה - היינו עושים את זה כמה עשרות פעמים ביום. היה מאוד חשוב לגברת שאם אני בקוד 3 והיא עם פיג'מה, אז אנחנו צריכים ממש מרחק. קוד 3 זה לא נקי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

החשד המרכזי בחקירה במעון ראש הממשלה: סחיטה באיומים

בשל ההקלטות שנחשפו בחדשות 13: שרה נתניהו תבעה את עובדת המעון

העובדת החשודה ששיקרה עבור שרה נתניהו: "הכריחו אותי לכתוב"

סילבי גנסיה
סילבי גנסיה | צילום: חדשות 13

מהר מאוד הפכה העבודה לסיוט. "הרגשתי באמת כמו עבד, בלי צלם אנוש - אסור לאכול, אסור לשתות, אסור לשבת", סיפרה גנסיה. "היא הייתה צורחת 'מפגרת, מטומטמת, סתומה'. היא ביקשה שאני אגהץ לה חולצה, גיהצתי לה וזה לא הספיק לה. היא תפסה את המגהץ באוויר וחשבתי שאני אקבל אותו בראש".

למרות החוויה הקשה שחוותה לדבריה, סילבי לא שיתפה איש בסביבתה. "התביישתי ופחדתי מה יגידו ויחשבו שאני משקרת ולא נורמלית", הסבירה. כעת, המשטרה שפתחה בחקירה חדשה במעון ראש הממשלה לקחה את ההקלטות האלה שעשויות אולי לשפוך אור על ההתנהלות במעון. סילבי גנסיה תגיע בקרוב ללהב 433 להעיד במסגרת החקירה.

שרה נתניהו
''מסכת התעללויות והכפשות''. שרה נתניהו | צילום: רויטרס