הפגע וברח בירושלים: נעצר גבר החשוד שסייע לנהג הפוגע להימלט

המשטרה עצרה אדם בחשד שעזר לנתנאל סנדרוסי, החשוד כי פגע בבן 11 ופצע אותו אנוש בשכונת רמות, לברוח מזירת התאונה. כמו כן, הוא חשוד בשיבוש הליכי חקירה

זמן צפייה: 01:52

המשטרה עצרה היום (חמישי) גבר החשוד שסייע לנתנאל סנדרוסי, החשוד שפגע בבן 11 ופצע אותו אנוש בתאונת פגע וברח בירושלים לפני כשבועיים, לברוח מזירת האירוע. כמו כן, הוא הגבר חשוד בשיבוש הליכי חקירה.

המשטרה חושדת כי סנדרוסי היה שיכור בעת שעל פי החשד פגע בילד. לדברי נציג המשטרה, סנדרוסי חצה את הצומת באור אדום ופגע בילד שעדיין מאושפז במצב אנוש בבית החולים שערי צדק. במהלך האירוע, סנדרוסי פגע גם באחיו בן ה-13, שנפצע קל. עוד הוסיף נציג המשטרה במהלך הדיון שסנדרוסי עצר לזמן קצר אחרי שפגע בילד, אך לא הגיש לו סיוע ועזב את הזירה. סנדרוסי חשוד, בין השאר, בהפקרה אחרי פגיעה, שיבוש הליכי משפט, התנהגות הגורמת נזק, נהיגה בקלות ראש ונהיגה באור אדום.

תיעוד מזירת תאונת הפגע וברח בירושלים, שבה נפצע אנוש ילד בן 7
תיעוד מזירת תאונת הפגע וברח בירושלים, שבה נפצע אנוש ילד | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

סנדרוסי הסגיר את עצמו למשטרה ביום ראשון האחרון ונעצר לחקירה. החשוד אמר לחוקריו כי הוא כלל לא נהג ברכב בעת התאונה. לטענתו, הוא שכר את הרכב מאדם חרדי המשכיר את מכוניתו בציבור החרדי, ובתום ההשכרה השאיר את הרכב במקום שסוכם עם השוכר. מאז, לדבריו, הוא לא יודע מי נהג בו. סנדרוסי חשוד, בין השאר, בהפקרה אחרי פגיעה, שיבוש הליכי משפט, התנהגות הגורמת נזק, נהיגה בקלות ראש ונהיגה באור אדום.

תאונת הפגע וברח, שאירעה ביום ראשון לפני כשבועיים, התרחשה בשכונת רמות בירושלים. ילד בן 11 נפצע אנושות מפגיעת הרכב, ותוך פעולות החייאה פונה לבית החולים שערי צדק.

ארבעה ימים לאחר מכן, המשטרה ביקשה את סיוע הציבור במאמצי החיפושים אחר סנדרוסי. לאחר התאונה, נמצא הרכב הפוגע סמוך ליישוב גבעת זאב שבאזור. "כל היודע דבר על מקום הימצאו של החשוד או זיהה אדם העונה לתיאור, מתבקש לדווח על כך בהקדם למוקד המשטרה", כתבה המשטרה. אזרחים רבים פנו לסנדרוסי דרך הרשתות החברתיות בבקשה שיסגיר את עצמו.