שחרור או משפט חוזר? ההכרעה בעניין זדורוב תתקבל בשבוע הבא

לאחר דיונים ארוכים בשיתוף מומחים על סימני הדם בעקבת הנעל שנמצא בזירת הרצח, הצוות שמינה פרקליט המדינה צפוי להגיש את חוות דעתו בתחילת השבוע. בפרקליטות שוקלים בחיוב את אפשרות השחרור

זמן צפייה: 00:23

הצוות שהוקם לבחינת תיק רומן זדורוב צפוי להגיש את חוות דעתו בתחילת שבוע הבא. לאחר מכן, פרקליט המדינה עמית איסמן יכריע אם מי שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה יקבל משפט חוזר או ישוחרר - כך פורסם הערב (שישי) בחדשות 13. יש לציין כי אפשרות השחרור נשקלת בחיוב, לאחר שבמהלך השבוע האחרון התקיימו דיונים ארוכים בעזרת מומחים שדנו בסימני הדם בעקבת הנעל שנמצאו בזירה.

בשבוע שעבר פורסם לראשונה בחדשות 13 כי פרקליט המדינה פגש את עורך דינו של זדורוב ודן עמו במשפט החוזר ובסוגיית שחרורו. בפגישה השתתפו גם המשנה לפרקליט לעניינים פליליים מומי למברגר ומנהלת המחלקה הפלילית. למברגר ובכירים נוספים סבורים שיש לנהל את התיק, משום שכל עוד אין טענה כי ההודאה נגבתה בכוח, אין צורך לחזור על כל מסכת הראיות, אלא רק אלה שקשורות לחוות הדעת שבמחלוקת.

כזכור, לפני כחודש וחצי שופט העליון חנן מלצר קיבל את בקשתו של זדורוב והורה לקיים לו משפט חוזר. השופט מלצר קבע כי קיימות ראיות חדשות להן "פוטנציטל ממשי" לשנות את התוצאות וכי המשפט החוזר ייערך בבית משפט מחוזי. בית המשפט שבו יתקיים המשפט החוזר גם ידון בבקשת זדורוב להשתחרר ממעצר עד פסק דין חדש. עד אז, הוא יישאר בבית הכלא. אשתו של זדורוב, אולגה, הגיבה להחלטה ואמרה לחדשות 13: "אני לא מאמינה, אין לי מילים".