גבר השליך בלוק מגג בניין על שוטר וגרם לפציעתו • תיעוד

בזמן ששוטרים נכנסו לבניין בכפר נחף לאחר שהוזעקו בשל חשד לאלימות, אדם שעמד על הגג השליך את החפץ לעבר הקרקע, פגע באחד מהם ופצע אותו קל-בינוני. אב ושני בנים נעצרו בחשד למעורבות בתקרית

זמן צפייה: 00:27

שוטר נפצע הלילה (שבת) קל-בינוני לאחר שנפגע מבלוק שהושלך עליו לאחר שהמשטרה הוזעקה לאירוע שבו היה חשד לאלימות בכפר נחף שבצפון. בתיעוד ניתן לראות את השוטרים פורצים לבניין, כשעל הגג אדם משליך בלוק שפוגע בשוטר שעל הקרקע. המשטרה עצרה אב בן 59 ושני בניו, בני 29 ו-32, בחשד למעורבות באירוע. ידו של השוטר נשברה, והוא אושפז המרכז הרפואי לגליל בנהריה.

לפני כשבועיים הגישה פרקליטות מחוז דרום כתב אישום לבית משפט השלום בבאר שבע נגד הבטם מהרי תושב אופקים בן 30, בגין תקיפת שוטר בתחנת המשטרה בעירו בעזרת סכין מטבח גדולה ובדוקרן מאולתר מעץ. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, החזקת סכין ואיומים.

אדם משליך בלוק על שוטר במועצה המקומית נחף
אדם משליך בלוק על שוטר במועצה המקומית נחף | צילום: החדשות 13

על פי כתב האישום, מהרי לתחנה ונכנס אליה דרך מתחם החנייה. מהפרטים עולה כי אחד השוטרים שהבחין בו החל לתשאל את הנאשם, שניסה לנעוץ בו את הדוקרן המאולתר. שוטר נוסף הבחין באירוע ומנע ממהרי לדקור את עמיתו בעזרת סכין המטבח.

השוטרים הצליחו להשתלט על הנאשם ולכבול אותו, תוך שהוא צועק כי הם "מכאיבים לו בדיוק כמו שהם מכאיבים לאתיופים". לאחר שהובל לאחד החדרים בתחנה, איים מהרי על אחד השוטרים ואמר לו: "על זה שהכאבת לי - אני מבטיח לך שתשלם על זה". לצד כתב האישום, ביקשה הפרקליטות להשאיר את מהרי במעצר עד תום ההליכים.