ניסיון השוד בחיפה: גבר חשוד שאילץ את פקידת הבנק לבצע את הפשע

גבר בן 61 נעצר בחשד שהגיע לביתה של עובדת הסניף, טען שהוא קב"ט שחוקר אירוע שוד וחטף אותה לרכבו. מהחקירה עולה כי החשוד הצמיד לעובדת חגורה עם מטען דמה והכריח אותה לדרוש מיליוני שקלים

ניסיון שוד בנק בחיפה

תושב חיפה ,בן 61, נעצר הלילה (שישי) בחשד שהגיע אתמול לביתה של עובדת סניף הבנק בעיר, התחזה לקצין ביטחון החוקר שוד וחטף אותה לרכבו. מהחקירה עולה כי החשוד הצמיד לעובדת סניף הבנק אותו רצה לשדוד חגורה, שטען כי היא חגורת נפץ, ואילץ אותה להגיע לסניף ולדרוש מיליוני שקלים. עו"ד עאדל דבאח שמייצג את עובדת הבנק הסביר כי "היא פשוט נחטפה".

כזכור, שתי נשים נעצרו אתמול לאחר שניסו לפי החשד לשדוד באיומים סניף בנק בשכונת הדר בחיפה, לאחר שאחת מהן טענה שיש עליה חגורת נפץ. אחת מהעצורות הייתה עובדת  סניף הבנק והשנייה היא קרובת משפחתה. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את השתיים, וחבלני המשטרה סרקו ובדקו את הזירה ומצאו כי היה מדובר במטען דמה.

דוד, עד ראייה, סיפר אתמול בזירת האירוע: "ראיתי שקופצים עליה ולקחו אותה לצד. הגיעו השוטרים ושמו עליה אזיקים". זוהר, עדת ראייה נוספת שחזתה באירוע, סיפרה כי: "האישה נראתה כבת 30 או 35. לא ראיתי שהיא החזיקה משהו, רק ראיתי ששמו אותה בניידת".