צעיר מירושלים נעצר בחשד שהשקה בת 13 באלכוהול ואנס אותה

בן ה-25 הכיר את הנערה באפליקציה, וקבע להיפגש עימה בגינה ציבורית ברמת השרון - העיר שבה היא מתגוררת. שם, על פי החשד, תקף אותה. הוא נעצר במקום לאחר שניסה להימלט מהשוטרים

זמן צפייה: 02:35

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) צעיר בן 25, תושב ירושלים, בחשד שאנס נערה כבת 13 שאותה הכיר דרך אפליקציה. בהמשך היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בביהמ"ש השלום בתל אביב.

השניים נפגשו בגינה ציבורית ברמת השרון, שם מתגוררת הנערה. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד השקה את הקטינה באלכוהול ובהמשך תקף אותה מינית. החשוד נעצר במקום לאחר שניסה להימלט מהשוטרים שהוזעקו למקום, לאחר שצעיר שעבר שם ראה במתרחש.

אזיקים
אזיקים | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר הבוקר, נעצר מדריך במוסד חינוכי באזור תל אביב בשנות ה-20 לחייו, בחשד שביצע עבירות מין חמורות במשך כשנה כלפי קטין הלומד במקום. החקירה החלה בעקבות תלונה שהגיעה למשטרה, לפיה מדריך במוסד חינוכי באזור ת"א ביצע במהלך השנה האחרונה עבירות מין חמורות בחניך במהלך שהותו במקום, ובאזור מגוריו של החשוד בבית שמש.

בתוך כך, עמותת מצו"ף (מאגר ציבורי וניטור פדופילים) דיווחה כי בחודש מאי 2020 נמצאו כ-13 מקרי פדופיליה ברחבי הארץ שהובאו לידי התקשורת. "העמותה מרכזת את כל המקרים אליהם אנו נחשפים בדיווחים השונים ורואה תמונה מדאיגה", מסר יו"ר העמותה אלירן מלכי. "הסטטיסטיקה שחיה מתחת לרדאר של כולם, בהם מקבלי ההחלטות, היא טראגית. הילדים שלנו מסתובבים בעולם מלא טורפים מיניים שרק מחפשים את ההזדמנות לצוד קורבן".