חברתה של הנערה מהאונס הקבוצתי באילת: "נוצלה כשהיא שיכורה"

ע"פ החברה ששהתה במלון יחד עם בת ה-16 שהתלוננה כי נאנסה ע"י 30 צעירים, אחד החשודים ביקש לסייע למתלוננת, שהייתה תחת השפעת אלכוהול, ואז "ניצל אותה ושכב איתה". אחד החשודים: לא היה אקט

זמן צפייה: 01:30

החשד לאונס באילת: חברתה של הנערה בת ה-16, שהתלוננה כי עברה אונס קבוצתי על ידי 30 צעירים בעת ששהתה במלון באילת, סיפרה לחוקרים כי המתלוננת "הייתה תחת השפעת אלכוהול", וכי אחד החשודים בפרשה "אמר שהוא חובש ושהוא רוצה לעזור". לדבריה, החובש "ביקש לקנות לה כמה דברים - ואז ניצל אותה ושכב איתה כשהיא לא בשליטה".

גרסה נוספת היא של אחד החשודים, תושב המרכז בן 27, שמכחיש כל קשר לפרשה. "ביני לבינה בכלל לא היה אקט מיני", טען בפני החוקרים. "לא יכולתי למנוע מ-30 איש לשכב איתה. תוציאו את מצלמות האבטחה ותראו שהם עמדו בתור, בכניסה". מעצרו הוארך בחמישה ימים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מכירת המטוסים לאמירויות: השיחה החשאית מלשכת רה"מ למפקד חי"א

גלנט: "לפיד וגנץ מתחרים מי יוביל – מי יותר 'רק לא ביבי'"

בכיר בליכוד: "הממשלה לא מתפקדת"; גנץ: "נתניהו רוצה בחירות"

אילת
אילת | צילום: גטי

מוקדם יותר היום (רביעי), המשטרה הודיעה כי היא בודקת חשד לפיו 30 צעירים השתתפו באונס קבוצתי שאירע במלון באילת. בסוף השבוע שעבר, נערה בת 16 התלוננה במשטרת אשקלון כי כמה ימים לפני כן, בעת ששהתה במלון בעיר הדרומית, נאנסה על ידי קבוצה גדולה של גברים. על פי עדותו של אחד הצעירים שנכחו בחדר, יותר מ-30 צעירים תקפו את הנערה מינית. לדבריו, מצלמות האבטחה במלון תיעדו את הגברים "עומדים בתור".

ככל הנראה, הנערה שהתלוננה שהתה באילת יחד עם חברתה. במהלך הדיון בבית המשפט, עורכת הדין עופרה סיבוני מטעם הסניגוריה הציבורית שאלה את המשטרה, "האם החברה הייתה בחדר ולא מנעה?". תשובת המשטרה הייתה כי החברה הייתה בחדר אחר, הבינה שיש בעיה - אולם לא הצליחה לסייע.

"היא הייתה בחדר, ניגשה למקום שבו כנראה אירע האונס", הוסיף נציג המשטרה, "אבל היא לא נכחה שם בזמן שהאקט קרה. היא ביקשה סיוע מחברות נוספות שהיו שם - אולם גם הן לא הצליחו לעזור, לא בזמן האקט".