חשד לאונס בת 16 במלון באילת: נבדקת מעורבותם של 30 צעירים

נערה התלוננה כי נאנסה ע"י קבוצה גדולה של גברים במלון בעיר הדרומית. על פי עדותו של אחד הצעירים שנכחו בחדר, יותר מ-30 בחורים תקפו אותה מינית. אחד החשודים נעצר

זמן צפייה: 01:30

חשד לאונס קבוצתי באילת: המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי היא בודקת חשד לפיו 30 צעירים השתתפו באונס קבוצתי שאירע במלון באילת. בסוף השבוע שעבר, נערה בת 16 התלוננה במשטרת אשקלון כי כמה ימים לפני כן, בעת ששהתה במלון בעיר הדרומית, נאנסה על ידי קבוצה גדולה של גברים. על פי עדותו של אחד הצעירים שנכחו בחדר, יותר מ-30 צעירים תקפו את הנערה מינית. לדבריו, מצלמות האבטחה במלון תיעדו את הגברים "עומדים בתור".

אחד החשודים, תושב המרכז, נעצר. לטענתו, הוא כלל לא קיים יחסי מין עם המתלוננת. השופט האריך את מעצרו בחמישה ימים. "ברקע הדברים, חשד כי המשיב ביצע בעילת תוך כדי ניצול מצב של קטינה וקשירת קשר לביצוע פשע ואי מניעת פשע כמפורט בבקשה", הסביר השופט. המשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד לטיפול באירוע, והודיעה כי צפויים מעצרים נוספים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

53 מתים בבתי אבות הוחסרו מהנתונים הרשמיים ביולי-אוגוסט

בג"ץ דחה את עתירת תושבי רחביה נגד ההפגנות מול בית ראש הממשלה

מכת מדינה: חשד להתעללות נוספת בפעוטון בחיפה

אילת
אילת | צילום: flickr by Saul Adereth

ככל הנראה, הנערה שהתלוננה שהתה באילת יחד עם חברתה. במהלך הדיון בבית המשפט, עורכת הדין עופרה סיבוני מטעם הסניגוריה הציבורית שאלה את המשטרה, "האם החברה הייתה בחדר ולא מנעה?". תשובת המשטרה הייתה כי החברה הייתה בחדר אחר, הבינה שיש בעיה - אולם לא הצליחה לסייע.

"היא הייתה בחדר, ניגשה למקום שבו כנראה אירע האונס", הוסיף נציג המשטרה, "אבל היא לא נכחה שם בזמן שהאקט קרה. היא ביקשה סיוע מחברות נוספות שהיו שם - אולם גם הן לא הצליחו לעזור, לא בזמן האקט".

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

מהלובי למלחמה באלימות מינית נמסר בתגובה: "הפרשה המזעזעת של אונס קטינה מעלה על סדר היום את המחדל המתמשך בטיפול המדינה בפגיעה מינית באילת. בבית החולים יוספטל אין חדר אקוטי לקבלה ולטיפול בנפגעות ונפגעים, אין איסוף ראיות פורנזי - הקריטי להליך המשפטי - ואין מרכז הגנה לחקירת קטינים. כל אלו נמנעו מאותה נערה אומללה וימנעו מנפגעות ונפגעים נוספים".

יעל שרר, מנהלת הלובי למלחמה באלימות מינית, מסרה: "לא יעלה על הדעת שתושבות ותושבי הדרום יופקרו על ידי מדינת ישראל. הלובי למלחמה באלימות מינית פועל ללא הפסק להקמתו של חדר אקוטי באילת ולהקמתם של חדרים אקוטיים ומרכזי הגנה לחקירת קטינים נוספים בכל הארץ. אנו במגעים מתמשכים עם משרד הבריאות בנושא הנגשת טיפול החירום בעיר אילת, ומצפות לפעולה מהירה בנושא כדי למנוע את העוול המתמשך לתושבים ולמבלים בעיר".