אישום נגד 5 צעירים מהגליל על אונס של נערה בת 17 עם מוגבלויות

הנאשמים, בשנות ה-20 לחייהם, תקפו מינית את הנערה במשך שעות וגרמו לה לחבלות קשות. זאת, לאחר שאחד מהם קבע להיפגש איתה אחרי התכתבות במשחק רשת. "פעלו באכזריות המעוררת פלצות"

זמן צפייה: 00:20

כתב אישום הוגש היום (שני) כנגד חמישה צעירים תושבי הכפרים באזור כרמיאל בשנות ה-20 לחייהם, בגין אונס קבוצתי של נערה בת 17 עם מוגבלויות. כתוצאה ממעשי האלימות, נגרמו לנערה חבלות קשות והיא נזקקה לטיפול רפואי. "החמישה פעלו כנגד הקטינה באכזריות מעוררת פלצות", נכתב בהודעה מטעם הפרקליטות.

על פי כתב האישום, הנערה בת ה-17 נעדרה למשך מספר שעות מביתה, וכשחזרה היא הגיעה לתחנת המשטרה כשהיא מלווה באחותה הגדולה לתת עדות, ממנה עלה כי לפני היעדרותה היא התכתבה עם צעיר במשחק הרשת PUBG, בהמלכה הציע לה הצעיר להיפגש. בהמשך, הוא אסף אותה, פגש את חבריו ולאחר מכן הם תקפו אותה מינית. בני משפחתה של הנערה כלל לא ידעו כי היא נפלה קורבן לפגיעה מינית, והאירוע התגלה להם רק במהלך מתן עדותה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

לאחר ביטול ישיבת הממשלה: עימות בין כחול לבן לליכוד

אחרי 6 ימים: חולצה ספינת הענק שנתקעה בתעלת סואץ

חוזרים לכותל: אלפים בברכת הכהנים המסורתית 

אונס
אונס | צילום: GettyImages/אימג'בנק

בהמשך החקירה, הנערה הובילה את חוקרי המשטרה לזירת האירוע ותיארה בפניהם את מה שעברה במשך שעות. חוקרי המשטרה אספו מהזירה ממצאים רבים וראיות, ובאמצעות כלים טכנולוגיים הם זיהו את חמשת החשודים במעשה המיוחס להם.

המשטרה תבקש מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים באשמת אונס ובעבירות נוספות.