"נכנס דרך המרפסת - ואנס": בן 25 מהצפון מואשם באונס קשישה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה כתב אישום נגד הצעיר, שמואשם כי בתחילת החודש פרץ לבית הקשישה ובן זוגה - שבאותה העת ישן בסלון, והחל לבצע בה בין היתר אונס ומעשי סדום. עורכי דינו מכחישים

זמן צפייה: 01:47

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד תושב הצפון בן 25, בגין עבירות של מעשה סדום, אינוס ומעשים מגונים בקשישה בת 82 המתגוררת בחיפה. עורכי הדין משה וזיו גלעד, אשר מייצגים את הצעיר, מכחישים בשמו את המיוחס לו.

תחילת הפרשה ביום השני בחודש אוגוסט, אז, בסמוך לשעה 3:30 לפנות בוקר, טיפס הנאשם לגג הבניין שבו מתגוררת הקשישה עם בן זוגה, ומשם נכנס דרך המרפסת לביתם. באותה העת, ישן בן זוגה של הקשישה בסלון.

בכתב האישום מתואר כיצד החל הנאשם לגעת בגופה של המתלוננת, בעודה ישנה, והחל לבצע בה מעשים מגונים ומעשי אינוס. בשלב מסוים, הוא רכן עליה באופן שמנע ממנה את היכולת לזוז.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ניר ברקת נגד ישראל כ"ץ: "אם לא יתפטר – הכלכלה תשלם מחיר"

האונס באילת: היום תוגש הצהרת תובע נגד בגיר ו-5 קטינים

דיווח פלסטיני: השליח הקטארי השיג התקדמות בשיחות לרגיעה

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

בהמשך, הצליחה המתלוננת להימלט לסלון, העירה את בן זוגה וסיפרה לו כי נאנסה. בכתב האישום נכתב כי המתלוננת נמנעה מלהזעיק עזרה בשלב מוקדם יותר בשל פחדה מהנאשם. הצעיר החל להימלט, אולם לאחר שכבר יצא מהבית - חזר בחזרה משום ששכח על המיטה משקפיים ותרסיס קרם גוף שהביא עימו.

כשחזר, הבחין בו בן זוגה של הקשישה והורה לו להישאר במקום, כאשר במקביל המתלוננת התקשרה למשטרה - אך הצעיר הצליח להימלט מהמקום. כתוצאה ממעשיו נגרמה למתלוננת חבלה. כתב האישום מייחס לו גם עבירות של התפרצות וניסיון אינוס.

עורך הדין משה גלעד
עורך הדין משה גלעד | צילום: חדשות 13
עורך הדין זיו גלעד
עורך הדין זיו גלעד | צילום: חדשות 13