חשד: שוטר מי-ם שיקר לחיילת על מיונים ביחידה סודית ואנס אותה

על פי החשד, שוטר בן 47 יצר קשר עם הקורבן, שכנע אותה שהוא משרת ביחידה מסווגת ודרש ממנה להיות עמו בקשר מיני, לטענתו במסגרת המיונים ליחידה. הוא חשוד גם שביצע עבירות מין בנשים נוספות

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: חדשות 13

המחלקה לחקירות שוטרים עצרה אתמול בבוקר (שני) שוטר מיחידת המעברים, בן 47 מירושלים, בחשד לעבירות אונס בתחבולה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בשישה ימים.

על פי החשד, במהלך פעילות מבצעית באזור ירושלים יצר השוטר קשר עם חיילת בשירות סדיר ששירתה באזור. במסגרת הקשר הוא שיקר לה וסיפר כי הוא משרת ביחידה מסווגת, והציע לה להצטרף ליחידה. בהמשך הוא שכנע אותה שבמסגרת הליכי המיון ליחידה, נדרש ממנה להיות עמו בקשר מיני.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"אדקור אותך, סמולנית מסריחה": גבר חשוד שאיים על חיי ח"כ שפיר

סערה בדרום: נחלים הוצפו וכבישים נחסמו; משקעים רבים בנגב

פורים בצל הקורונה: איך להתכונן לחג אם התחפושת מתעכבת בדואר?

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: חדשות עשר

על פי החשד, במשך מספר חודשים ביצע השוטר בחיילת עבירות מין במרמה ובתחבולה בכך שכינה בפני החיילת את היחידה שבה לפיו הוא עובד "יחידת הצללים" והציג בפניה מצג שווא לפיו היא צריכה להוכיח את עצמה כדי להתקבל ליחידה המיוחדת. כאמור, לפי החשד, כחלק מהמבחנים הוא אמר לה כי היא צריכה לקיים איתו יחסי מין איתו במקומות שונים.

בנוסף, הוא חשוד שביצע עבירות מין בחיילות נוספות. המחלקה לחקירות שוטרים החלה באיסוף פרטים על מקרים דומים נוספים.

לפני חודשיים הוגש כתב אישום נגד שוטר תנועה בגין תקיפה של חשוד שעצר ועיכב לתחנת המשטרה. על פי כתב האישום, נהג השוטר, במסגרת תפקידו, באופנוע משטרתי ואזרח שרכב על אופנוע לעצור בצד הדרך. לאחר דין הדברים בין רוכב האופנוע לשוטר, ובעקבות חשד שעלה אצל השוטר כי לוחית הזיהוי של האופנוע מזויפת, החליט הוא החליט לעצור את האזרח ואזק אותו בידיו.

עוד עולה מכתב האישום, כי האזרח הובל באמצעות ניידת משטרתית לתחנת משטרה בעיר. בעת שהוא המתין בתחנת המשטרה, בעודו אזוק בידיו, הגיע השוטר למקום והורה לאזוק את האזרח גם ברגליו. בשלב מסוים, נתבקש האזרח על ידי שוטר נוסף למסור את הטלפון הסלולרי שהיה בידו אך סירב והתנגד לכך.

לאחר שהשוטר הנוסף לקח בכוח את הטלפון מהאזרח, יצא השוטר ממשרדו, ניגש למתלונן, אחז בו, משך אותו בחוזקה והושיב אותו בכוח. מיד לאחר מכן, לפי כתב האישום, הוא הכה את האזרח ללא כל הצדקה, הכה בו באגרופים באפו, ראשו ואוזנו, כל זאת בעת שהאזרח אזוק ברגליו ובידיו.

בשלב זה, השוטר הנוסף ניסה להרחיק את השוטר הנאשם מהאזרח. לאחר האירוע כתב השוטר דוח פעולה כוזב, לפיו נאלץ לחבוט במתלונן כדי להשתחרר מאחיזתו, בגלל שלדבריו צבט אותו בחוזקה בחזה והכאיב לו. כתוצאה מהאירוע האלים, נשבר אפו של האזרח ונגרמו לו פגיעות נוספות. עניינם של שלושה שוטרים נוספים שהיו עדים לאירוע הועבר לבחינת מחלקת משמעת במשטרה.