הקישוטים שהכינה המורה מרמלה לתלמידיה – שעות לפני שנהרגה מירי

שריפה אלטורי אבו מעמר, מורה בביה"ס הטכנולוגי "דרור", הציבה בלונים בכיתה, הכינה מארזים אישיים ועדכנה על כך בהתרגשות את המורים, לקראת פתיחת שנה"ל. כשעתיים לאחר מכן נפגעה מירי תועה

זמן צפייה: 02:33

שריפה אלטורי אבו מועמר שנורתה אמש (שני) למוות ברמלה, הייתה מורה בבית הספר הטכנולוגי "דרור" בעיר. בשל כך, ולקראת פתיחת שנת הלימודים, אבו מועמר קישטה את הכיתה בבלונים, הכינה מארזים אישיים לתלמידים, עדכנה על כך בהתרגשות את הצוות החינוכי ואף איחלה בקבוצת הוואטספ של מורי בית הספר "שנה טובה ומבורכת לכולם, אוהבת ומעריכה". אולם, כאמור, כשעתיים לאחר מכן היא נפגעה מירי תועה - ונהרגה.

מועמר בת ה-30, אם לשלושה ילדים קטנים, נפצעה אתמול אנוש בבית בשכונת גן חקל א'. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה, ובהמשך פינה אותה לבית החולים אסף הרופא - שם נקבע מותה. בהודעה שנשלחה לקבוצת הוואטספ, עודכנו המורים כי "חברתנו שריפה נפגעה באירוע ירי - לא ידוע עדיין מצבה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווח: נתניהו ביקר ב-2018 בחשאי באמירויות ונועד עם השליט

סוריה: ישראל תקפה בדמשק – שני חיילים נהרגו ושבעה נפצעו

נתניהו: "הזמנו את המשלחת של איחוד האמירויות לישראל"

הבלונים שהציבה שריפה אבו מעמר, המורה נורתה למוות ברמלה
הבלונים שהציבה בבית הספר שריפה אבו מעמר, המורה שנורתה למוות ברמלה | צילום: חדשות 13
המארזים שהכינה שריפה אבו מעמר, המורה שנורתה למוות ברמלה
המארזים שהכינה שריפה אבו מעמר, המורה שנורתה למוות ברמלה | צילום: חדשות 13

המשטרה עצרה שלושה צעירים, בני 20, 25 ו-26 בחשד למעורבות באירוע. לאחר דיון בבית משפט השלום בראשון לציון הוחלט על מעצרו של בן ה-26 בעשרה ימים, ומעצרם של השניים הנוספים הוארך בשישה ימים. מבדיקה ראשונית עולה כי המורה ככל הנראה נפגעה מכדור תועה שנורה כחלק מסכסוך בין חמולות בעיר. החקירה נמשכת.

ההתכתבות האחרונה של שריפה אבו מעמר, המורה שנורתה למוות ברמלה
ההתכתבות האחרונה של שריפה אבו מעמר, המורה שנורתה למוות ברמלה | צילום: חדשות 13

מטעם רשת דרור בתי חינוך נמסר בתגובה: "ליבנו המום וכואב ממותה הטרגי של שריפה אבו מועמר, מחנכת כיתה י"א בתיכון החברתי דרור רמלה של רשת דרור בתי חינוך, אשר נהרגה אתמול בלילה, שעות ספורות לפני פתיחת שנת הלימודים, בעקבות אירוע ירי אל עבר ביתה. לא כך רצינו לפתוח שנה".

"שריפה הייתה רכזת חברתית בבית הספר ומחנכת אהובה ויקרה בשבע השנים האחרונות. רק אתמול הגיעה לבית הספר, קישטה והכינה אותו כל היום להגעת החניכים והחניכות. שריפה הייתה מורה מסורה לעבודתה, לתלמידים ולצוות, מלאה בחיים, יצירתיות ויוזמה".

שריפה אבו מעמר, נורתה למוות בבית בשכונת גן חקל א'
שריפה אבו מעמר, נורתה למוות בבית בשכונת גן חקל א' | צילום: רשת דרור בתי חינוך

"בשנת הלימודים שעברה היא סיימה מחזור י"ב והשנה הייתה אמורה לפגוש חניכים חדשים בכיתה י"א, התכוננה והתרגשה מכך. שריפה ריכזה את החינוך החברתי והמעורבות החברתית בבית הספר, יזמה מסע אימהות לרגל יום האם, מפגשי חיים משותפים עם בתי ספר יהודיים, מעורבות חברתית של תלמידים בעיר ועוד".

"אנו המומים, כואבים ואבלים את אובדנה הנוראי. בית הספר נערך הבוקר לטיפול במצב החדש. תלמידים נפגשים הבוקר עם צוות המורים ומשוחחים יחד. הצוות והתלמידים מקבלים את הליווי המקצועי מהשירות הפסיכולוגי ומגורמים נוספים במשרד החינוך וברשת".

שריפה אבו מעמר, נורתה למוות בבית בשכונת גן חקל א'
שריפה אבו מעמר, נורתה למוות בבית בשכונת גן חקל א' | צילום: באדיבות המשפחה
שריפה אבו מעמר, נורתה למוות בבית בשכונת גן חקל א'
שריפה אבו מעמר, נורתה למוות בבית בשכונת גן חקל א' | צילום: רשת דרור בתי חינוך