החשד לרצח בקריית ביאליק: משפחת האם נאבקת על גידול הבנות

אלכסיי ומרינה גרשניק, אחיה וגיסתה של מריה טל, דרשו מהרווחה להוציא בהקדם את בנותיה מחזקת אימו של מקסים, הבעל החשוד ברצח אשתו. "זה מה שהיא הייתה רוצה, לא נכון שיגדלו במשפחה של רוצח"

זמן צפייה: 02:44

אלכסיי ומרינה גרשניק, אחיה וגיסתה של מריה טל, שעל פי החשד נרצחה על ידי בעלה בקריית ביאליק, יוצאים למאבק על גידול בנותיה. הם סיפרו היום (רביעי) לחדשות 13 כי דרשו מרשויות הרווחה להוציא בהקדם את הבנות מחזקת אימו של מקסים, הבעל החשוד ברצח. "הוא לקח לנו את מריה ועכשיו הוא רוצה לקחת לנו את הבנות", אמרה מריה. בעלה אלכסיי הוסיף כי הוא "בטוח שזה מה שהיא הייתה רוצה, אני לא חושב שזה נכון שהם יגדלו במשפחה של רוצח".

אלכסיי ומרינה, בשנות השלושים לחייהם, מקווים להפוך בעתיד להורים בעצמם ובטוחים כי ביתם הוא המקום הטוב ביותר לשתי הבנות הקטנות, שנותרו ללא אמן המנוחה ואביהן שנמצא במעצר. מרינה סיפרה כי היא בטוחה שגיסתה "הייתה רוצה שהבנות יעברו אלינו ולא היכן שהן נמצאות כעת".

לכתבות נוספות בנושא: 

צעיר מהקריות נעצר בחשד לרצח אשתו – לאחר שדיווח כי התאבדה

מתחזק החשד לרצח בקריית ביאליק: "הבעל היה אובססיבי כלפי אשתו"

הותר לפרסום: החשוד ברצח אשתו בקריות – מקסים טל בן ה-29

אלכסיי ומרינה גרשניק
אלכסיי ומרינה גרשניק | צילום: חדשות 13

עו"ד אביעד חייט, המייצג את משפחתה של מריה טל, אמר: "אני מציע לרשויות להתחיל להתעורר ולהעניק למקרה הזה את היחס הראוי, להעניק מעמד בכורה לבני משפחת המנוחה". העדויות שנאספות בתיק מחזקות את החשד כי מריה נפלה קורבן לאלימות מצידו של מקסים.

עתידן של הבנות הקטנות בנות הארבע וחמש וחצי, ייקבע בקרוב בהתאם למעמד המשפטי של מקסים טל. אם הוא יואשם ברצח, סיכוייהם של אלכסיי ומרינה לקבל אותן אליהם טובים, אך אם יצליח לשכנע את המשטרה והפרקליטות כי לא רצח את אשתו – הבנות יוחזרו לחזקתו.