חשד: התחזה לרופא - וביצע טיפולים אסתטיים למפורסמים

המשטרה ומשרד הבריאות עצרו את אורן כחולי, שניהל מרפאה בתל אביב. לפי החשד, הוא הציג את עצמו כרופא מוסמך והזריק בוטוקס ותכשירים נוספים למטופלים, בהם גם ידוענים

זמן צפייה: 02:55

המשטרה ומשרד הבריאות עצרו היום (שלישי) את מנהלת המרפאה "PRAIUM Medical Solutions" שבתל אביב, אורן כחולי, בחשד כי התחזה לרופא וביצע טיפולים אסתטיים בהזרקה בניגוד לחוק, בין היתר גם למפורסמים שונים בארץ. החשוד את עצמו כד"ר אורן כחולי המאבחן ומטפל במגוון מחלות כרוניות ואקוטיות בשיטות ייחודיות.

אורן כחולי אינו מחזיק ברישיון רופא או מקצועות רפואיים אחרים ועל פי החשד עסק ברפואה, בין היתר, בתחום האסתטי תוך רמייה והטעייה של הלקוחות. כעת ינסו במשטרה להוכיח כי אכן הציג את עצמו כרופא בעל רישיון.

אורן כחולי, שעל פי החשד התחזה לרופא
אורן כחולי, שעל פי החשד התחזה לרופא | צילום: חדשות 13

במרפאתו נמצא ציוד רפואי, זריקות רבות המכילות חומצה היאלורונית, לידוקאין, סטרואידים ועוד. החזקה ושימוש במוצרים אלו מותרת רק במרפאות רפואיות שנרכשו כדין מחברות תרופות. כמו כן, נתפסו במרפאה חומרים נוספים שלא היה עליהם כל כיתוב ובשלב זה לא ניתן לדעת באיזה חומרים מדובר. כל החומרים שנתפסו מועברים למעבדות משרד הבריאות לבדיקת תכולתם.

בנוסף לכך, התברר כי ביום המעצר כחולי היה אמור לשהות בבידוד בביתו, אך הפר את הוראות הבידוד ושהה במרפאתו וזאת בניגוד להנחיות של משרד הבריאות. על כן, החשוד נעצר בחשד לעבירות זיוף, מרמה והתחזות והפרת בידוד.