שוטרת התחזתה לקטינה - והביאה למעצר 23 חשודים בפדופיליה

המשטרה הפעילה סוכנת סמויה, שבמהלך כמה חודשים אספה ראיות נגד החשודים בביצוע עבירות מין בקטינים ברשת. הם נעצרו ויובאו לדיון בהארכת מעצרם. "את מתלבשת יפה וסקסי"

זמן צפייה: 01:59

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) בצפון הארץ 23 חשודים בעבירות מין בקטינים ברשת, באמצעות הפעלת סוכנת סמויה שהתחזתה לקטינה. במסגרת המבצע, שנערך במשך כמה חודשים ביחידה המרכזית של מחוז חוף, נאספו ראיות נגד החשודים ובתומו בוצע גל מעצרים נרחב. החשודים נלקחו לחקירה ויובאו לדיון בהארכת מעצרם.

עוד בחדשות 13:

מהלילה: ישראל סוגרת לחלוטין את השמיים – לפחות עד סוף החודש

אש מציע: יציאה מיידית אך מתונה מהסגר, או הארכתו והאצת הפתיחה

מנהיגי הזרם הליטאי נגד ההפגנות במגזר החרדי: "לא דרך התורה"

התכתבות בין סוכנת סמויה לחשוד בפדופיליה
התכתבות בין סוכנת סמויה לחשוד בפדופיליה | צילום: דוברות המשטרה

התכתבות בין סוכנת סמויה לחשוד בפדופיליה
התכתבות בין סוכנת סמויה לחשוד בפדופיליה | צילום: דוברות המשטרה

במקרה אחר, לפני כמה שבועות, שני נערים מקיבוץ בצפון התלוננו במשטרה כי הותקפו מינית על ידי תושב הקיבוץ כבן 30. השניים טענו כי החשוד נהג לתקוף אותם באורווה הטיפולית במקום, אולם כעת מתברר כי הפרשה גדולה הרבה יותר, שכן - ייתכן שיש נערים נוספים שהוטרדו, אולם החליטו שלא לספר את סיפורם האישי במשטרה.

לפני כמה שבועות, שני נערים מקיבוץ בצפון התלוננו במשטרה כי הותקפו מינית על ידי תושב הקיבוץ כבן 30. השניים טענו כי החשוד נהג לתקוף אותם באורווה הטיפולית במקום, אולם כעת מתברר כי הפרשה גדולה הרבה יותר, שכן - ייתכן שיש נערים נוספים שהוטרדו, אולם החליטו שלא לספר את סיפורם האישי במשטרה.

גבר אזוק (אילוסטרציה)
גבר אזוק (אילוסטרציה) | צילום: Shutterstock

בהקלטה, היא מתארת כיצד מצלמות האבטחה באורווה לכדו את החשוד מסתובב באזור עד 2 בלילה, "עם הרבה ילדים - וגם לוקח אותם", כלשונה. הסיבה, לטענתה, שאף גורם מוסמך מטעם הקיבוץ לא פנה בשמם של ה"מתלוננים הפוטנציאליים" למשטרה, היא משום ש"רק ילד או הורה יכול לעשות כן. לנו אסור, אלא אם יש הוכחות, תמונות או משהו כזה".

מהקיבוץ נמסר בתגובה: "הובא לידיעתנו כי מתנהלת חקירה בדבר חשד להטרדות מיניות שבוצעו לכאורה בחצר המשק ע"י תושב בגיר - אבל אננו בקיאים בתוכנה. הקבוץ יסייע למשטרה ככל שידרש על מנת שניתן יהיה להגיע למיצוי מוחלט של החקירה וקורא לכל מי שנפגע להתלונן במשטרה. הקיבוץ וחבריו מגנים כל סוג של הטרדה מינית בכל מקום ודרך".