פרשת הכדורגלנים והקטינות: השחקנים החשודים הוצאו לחופשה

עם תחילת חקירת המשטרה בעניין השחקנים שחשודים שקיימו יחסי מין עם קטינות, מכבי תל אביב הודיעה כי השניים, שצפויים להיחקר מחר, ייצאו לחופשה זמנית. הנערות ימסרו עדות במשטרה בהמשך השבוע

זמן צפייה: 03:42

בעקבות חשיפת חדשות 13: שני שחקני קבוצות הכדורגל מכבי תל אביב, שחשודים שקיימו יחסי מין עם קטינות, הוצאו היום (שבת) לחופשה "שתאפשר להם לטפל בנושאים שונים הקשורים לאירוע ולמועדון להתמקד, בין שאר הדברים, בכדורגל" - כך נמסר מהמועדון. השניים צפויים להיחקר מחר, בעוד הנערות ימסרו עדות במשטרה בהמשך השבוע.

"הטענות במקרה זה הן חמורות ובעלות השלכות לכל הנוגעים בדבר. בהמשך לכתבות שפורסמו בשבוע האחרון, התמקדנו באיסוף מידע ובהתנהלות על פי הנהלים של הרשויות הרלבנטיות החוקרות את הנושא", נכתב בהודעת הקבוצה. "עם כל הקושי שבדבר, אנו סבורים כי בשלב זה חשוב להמתין בסבלנות ולאפשר להליכים להגיע לכדי מיצוי באין מפריע. המועדון יעקוב מקרוב אחר כל ההיבטים של ההליך ויפעל בהתאם לממצאים ברגע שיהפכו לזמינים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לוחם גולני חילץ פלסטיני שהותקף על ידי מתנחלים • תיעוד

"השיטה של נתניהו": בכירה לשעבר בפרקליטות תוקפת

בהלה בבייג'ינג: סגר הוטל בכמה אזורים בשל התפרצות מחודשת

מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום
מתחם האימונים של מכבי תל אביב בקריית שלום | צילום: חדשות 13

"עמדת המועדון אינה משתמעת לשתי פנים בגינוי חריף של כל התנהגות לא חוקית, גזענית, מפלה מכל סוג שהוא, או כזו שאינה הולמת את מועדון הכדורגל מכבי תל אביב. המועדון ימשיך כתמיד לדבוק בהתנהלות על פי חוק, כמו גם על פי ערכים וסטנדרטים התנהגותיים אותם אנו רואים ככאלה המשרתים את טובת המועדון. בבוא העת נפעל במסגרת הליכים פנימיים. המועדון מגנה בכל תוקף את הניסיונות להשמיץ כל צד במהלך הליך זה".

אתמול פורסם כי המשטרה בודקת אם כדורגלנים נוספים היו מעורבים בפרשה שבה שני שחקני מכבי תל אביב קיימו יחסי מין עם קטינות. לאור זאת, שחקנים נוספים יבואו למסור עדות במשטרה בתחילת השבוע הבא. עוד בודקת המשטרה את האפשרות שהשחקנים קיימו יחסי מין עם הקטינות בכמה הזדמנויות - ולא רק פעם אחת.

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | צילום: רויטרס

שני השחקנים, כך מתברר, הכירו את שתי הנערות במסיבת יום הולדת של שחקן כדורגל אחר בתחילת חודש מאי. "יכול להיות, אני לא מעורב בזה", אמר אותו שחקן לחדשות 13. "לא הכרתי, לא שידכתי. זה שביום הולדת שלי יש מצב שראו אותן, או לא יודע אם הן היו, היו אצלי איזה 70 איש ביום ההולדת שלי ולא זוכר כלום".

בעמוד האינסטגרם שלו הוא פרסם תמונה לקראת המסיבה ואחת משתי הנערות הגיבה לו וכתבה "אהוב", אבל הוא מבחינתו אמר שההיכרות ביניהם היא רק ברשת החברתית. "אלה דברים שהיו ביניהם, אני לא יודע מה קרה עם הילדות האלה. אני אישית אין לי אליהן כלום מעבר לאינסטגרם – מה קורה, מה נשמע וזהו".

כעת, ישנה מלחמת גרסאות בין הצדדים: השחקנים טוענים כי הבנות שיקרו לגבי גילן. אחת הבנות, לעומת זאת, אמרה באמצעות מקורבת אליה כי "הם ידעו שאני תלמידת תיכון. הם ראו אותי במסיבת יום הולדת של חבר משותף ואז פנו אליי. הם משקרים. מעולם לא אמרנו שאנחנו בנות 18 וגם לא נשאלנו מה גילנו. אני מאוד פגועה. אני מבינה שנוצלתי". חוקרי היחידה המרכזית של מחוז המרכז צפויים להחרים גם את הטלפונים הניידים של השחקנים לצורכי החקירה.