עדות נגד הרופא: "הרגשתי מטושטשת בבר – לא יכולתי להתנגד"

אחת הנשים שמשרד הבריאות גבה ממנה עדות סיפרה כי "אני זוכרת במעורפל שנסענו אליו הביתה ואז הוא התחיל להוריד לי את הבגדים". נלקחה ממנה דגימת שיער כדי לבדוק אם סוממה • פרסום ראשון

זמן צפייה: 03:23

משרד הבריאות גבה עדות משלוש נשים שטוענות כי נאנסו על ידי רופא מאחד מבתי החולים במרכז. אחת המתלוננות סיפרה בעדותה כי "יצאנו לבר, בשלב מסוים התחלתי להרגיש מטושטשת, אני זוכרת במעורפל שנסענו אליו הביתה ואז הוא התחיל להוריד לי את הבגדים - לא יכולתי להתנגד. משם אני כמעט לא זוכרת כלום" - כך פורסם היום (שני) לראשונה בחדשות 13.

הרופא, שטרם נחקר במשטרה, מכחיש שהשתמש בסם אונס: "יצאנו לבר, שתינו וממנו נסענו אליי הביתה. הורדנו את הבגדים, הכול היה בהסכמה, והתחלנו לקיים יחסי מין. בשלב מסוים היא קמה בסערת רוחות וביקשה שאפסיק. מייד עצרנו וביקשתי ממנה ללכת, לא כפיתי את עצמי".

מוקדם יותר היום הגיש משרד הבריאות תלונה במשטרה בשמן של הנשים נגד הרופא החשוד שהשקה אותן בסם אונס ותקף אותן מינית, אודותיו פורסם לראשונה בחדשות 13. כאמור, אתמול פורסם כי במשטרה התקבל מידע על רופא באחד מבתי החולים במרכז, שעל פי החשד, נהג לצאת עם נשים ולאחר מכן למזוג סם אונס למשקה שלהן כדי לאנוס אותן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בניגוד לעמדת רה"מ: ועדת הקורונה אישרה את פתיחת חדרי הכושר

דרעי לנתניהו: "יש אכיפת אפליה נגדנו – הציבור החרדי ממושמע"

אסף אמדורסקי תוקף שוב: "כל מי שיש לו לפיד בוער מוזמן לבלפור"

סם במשקה - אילוסטרציה
סם במשקה - אילוסטרציה | צילום: shutterstock

עורכי הדין של החשוד, ד"ר גיל עשת ואלעד רט, הכחישו את הטענות, וציינו כי "מדובר במפגש חד פעמי שהתקיים בין מרשנו לבין אותה בחורה. המפגש התקיים לפני מספר חודשים, השניים הכירו באמצעות אפליקציית היכרויות, נפגשו בבר ומשם המשיכו לדירת מרשנו, שם קיימו השניים יחסי מין בהסכמה מלאה. אין שחר לטענה כאילו נעשה שימוש בסם אונס ומדובר בטענה מופרכת מיסודה".

"בשלב מסוים הבחורה ביקשה להפסיק את קיום יחסי המין ומרשנו נענה לבקשתה באופן מידי. הבחורה אישרה באופן חד משמעי כי יחסי המין היו לפי רצונה בהסכמה מלאה וגם לאחר מכן המשיכו השניים לשמור על קשרי ידידות. בימים האחרונים פורסמו פרסומים פוגעניים וכוזבים ברחבי הרשת שגרמו נזק חמור ובלתי הפיך למרשנו עד כדי איומים על חייו. אנו מבקשים בכל לשון של בקשה לאפשר לגורמים המוסמכים לברר את הנושא ולא לערוך 'משפט שדה' ולחרוץ דין בטרם עת", כך לשון התגובה.

יעל שרר, מנהלת הלובי למלחמה באלימות מינית, מסרה: "עם הגעתם של דיווחים ראדונים אלי פניתי מיד למשרד הבריאות ומסרתי דיווח עם המידע הראשוני. הצעתי גם לידע את בית החולים הרלוונטי כדי לודא המשך טיפול גם דרכם ואני יכולה לאשר שהם מיודעים ופועלים בנושא. במהלך סוף השבוע והיום המשכנו כאן בלובי למלחמה באלימות מינית למסור מידע ולשתף פעולה עם הגורמים המעורבים ואני מעריכה שכבר מחר נוכל למסור עדכונים נוספים. אם יש מתלוננות נוספות או מידע נוסף בידי הציבור אני מזמינה לפנות אלינו או למשטרת ישראל".