כבר לא בדיקה: המשטרה פתחה רשמית בחקירה נגד גל אוחובסקי

המשטרה פתחה בחקירה רשמית של היוצר ואיש התקשורת גל אוחובסקי בחשד לעבירות מין, בעקבות התחקיר שפורסם בתאגיד השידור הציבורי. לפי התחקיר, אוחובסקי כפה את עצמו על גברים בניגוד לרצונם

גל אוחובסקי, עיתונאי

המשטרה פתחה הערב (רביעי) בחקירה רשמית נגד איש התקשורת והיוצר גל אוחובסקי. המשטרה הודיעה מוקדם יותר השבוע כי החלה בבדיקה בעקבות התחקיר שפורסם בתאגיד השידור הציבורי "כאן" ובו פורסמו עדויות כי אוחובסקי כפה את עצמו על גברים בניגוד לרצונם.

בתחקיר נחשפו עדויות לפיהן אוחובסקי כפה את עצמו על גברים שנפגשו איתו במפגשים מיניים. בתחקיר העיד א' כי במפגש איתו לפני כשנה וחצי, הוא הציב גבולות, אך הם הופרו מיד. זו אינה העדות הראשונה, וישנן עדויות נוספות. אוחובסקי מסר כי לא ידע על תחושותיו של א', והודיע כי הוא מפסיק את פעילותו בארגון הנוער הגאה איגי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אולמרט על מחאת הימין אמש: "יהיו אחראים לרצח הבא"

המצלמות חשפו: הנאשמים הגיעו לאחר הלינץ' ביפו, האישומים בוטלו

מות החייל מירי חברו בבסיס: נזיפות לקצינים בכירים, המ"מ יודח

יו"ר נעמת, חגית פאר, מסרה כי "המחויבות של כולנו, נשים וגברים כאחד, היא לחזק את האנשים האמיצים שבחרו לספר את שאירע להם. צריך להגיד באופן ברור - אנו מאמינות להם. אם ישנו פן חיובי בפרשה המצערת הזאת, הוא שתודעת ה'מי טו' הגיעה גם לקהילה הגאה. הטרדות ותקיפות מיניות הן אירוע מטלטל - בין אם הקורבנות הם נשים או גברים".

אמש התייחס ראש חטיבת החקירות במשטרה, תת-ניצב דודו בואני, לפרשה - וקרא למי שחש שנפל קורבן לפנות למשטרה. "המשטרה החלה בתהליך של בדיקה, ואני לא ארחיב. אני פונה באופן גלוי למי שמרגיש שנפגע באירוע המדובר לפנות למשטרה בצורה מסודרת, ואני מבטיח לתת מענה", אמר בואני.