הפרקליטות הודיעה על סגירת התיק החדש נגד נוחי דנקנר

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 13: נסגר התיק נגד איש העסקים, שבעקבותיו הועבר מכלא מעשיהו לכלא ניצן. פרטי החקירה אסורים לפרסום. עורך דין שמייצג בפרשה: "נצלם את חומרי החקירה ונבחן אותם"

זמן צפייה: 01:05

הפרקליטות הודיעה היום (חמישי) על על סגירת התיק החדש שנפתח נגד איש העסקים נוחי דנקנר. זאת, לאחר שמוקדם יותר פורסם לראשונה בחדשות 13 על כוונת הפרקליטות. כזכור, לאחר פתיחת התיק, דנקנר הועבר לכלא ניצן. פרטי החקירה אסורים לפרסום. עורך הדין קובי אביטבול, המייצג בפרשה, אמר בתגובה לסגירת התיק כי "קיבלנו היום את החלטת הפרקליטות, ובכוונתנו לצלם את חומרי החקירה ולבחונם".

לפני כחודש, כזכור, פורסם בחדשות 13 כי שר המשפטים אמיר אוחנה לא התנגד לאשר לדנקנר חנינה, אך בעקבות התיק החדש, המשטרה פנתה לבית הנשיא כדי לעכב את ההחלטה בבקשת החנינה והעניין נבחן מחדש לאור החקירה בנושא.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בכיר איראני מזהיר: "תהיה נקמה נוספת על חיסול סולימאני"

חקירת ההתרסקות באיראן: המטוס האוקראיני עלה באש בעודו באוויר

זעם בבית המלוכה: הארי ומייגן לא עדכנו את המשפחה על החלטתם

נוחי דנקנר
נוחי דנקנר | צילום: ריטרס

כמו כן, בעבר פורסם בחדשות 13 כי אסירים תכננו לסחוט בכלא את יונה מצגר, הרב הראשי לישראל לשעבר, ואף תכננו לסחוט את דנקנר, לא ברור אם יש קשר בין האירועים. לאחר פרסום המקרה הודיע נשיא המדינה, ראובן ריבלין, כי יקבל את החלטתו בנוגע לחנינת איש העסקים רק לאחר סיום רשויות האכיפה בטיפול בעניינו.