דריסת הילד בן ה-8 בתל אביב: לא נמצאו סמים בדמו של הנהג

מבדיקת דמו של אמיר אבו לבן, החשוד בהריגתו של איתי מרגי, עולה כי לא היה תחת השפעת סמים בזמן התאונה שאירעה ביום הכיפורים - ממצא שסותר את החשד הראשוני. מעצרו הוארך ב-4 ימים

דריסת בן השמונה בתל אביב: מתוצאות בדיקת דמו של אמיר אבו לבן, הנהג החשוד בהריגת איתי מרגי, שפורסמה היום (חמישי) עולה כי הוא לא היה תחת השפעת סמים בזמן התאונה שאירעה ביום הכיפורים - ממצא שסותר את החשד הראשוני שנמצא בבדיקת השתן. מעצרו של הנהג הדורס הוארך בארבעה ימים.

בן ה-20 חשוד בהריגה, נהיגה תחת השפעת סמים, חשד עליו פורסם לראשונה בחדשות 13, וסחר בסמים. בתחילת השבוע הוארך מעצרו בארבעה ימים, ובדיון טען נציג המשטרה כי אבו לבן נצפה מיד לאחר האירוע משליך סמים בצד הדרך, וכי טביעות האצבע שלו נמצאו עליהם.

לכתבות נוספות בנושא >>

דריסת בן ה-8 בתל אביב: שרידי סם נמצאו בבדיקת שתן שנערכה לנהג

מעצר הנהג החשוד בדריסת הילד בתל אביב הוארך: ברכבו נמצאו סמים

איתי בן ה-8 נדרס למוות ביום כיפור; החשוד בחקירתו: נהגתי כחוק

איתי מרגי נהרג בתאונת הדרכים בת״א במהלך יום הכיפורים
איתי מרגי נהרג בתאונת הדרכים בת״א במהלך יום הכיפורים | צילום: חדשות 13

כזכור, בצהרי יום הכיפורים נהרג מרגי לאחר שנפגע מרכב בזמן שחצה את הכביש על אופניו ברחוב ז'בוטינסקי פינת נמיר בתל אביב. הוא פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב, שם נאלצו לקבוע את מותו. אבו לאבן טען בחקירתו: "נהגתי כחוק".

מחקירת התאונה עולה כי לפני האירוע התקבלה פנייה במוקד המשטרה אודות רכב שנסע ברחבי העיר כשהוא משמיע מוזיקה. ניידות יצאו למקום, ואז התקבל דיווח על התאונה שבה נהרג בן השמונה.

יממה לאחר התאונה, ספדה למרגי דודתו רויטל: "איתי זה ילד שאהב את החיים, ילד ממגנט, כל אחד רצה להיות בקרבתו ומי שזכה בכך - התאהב". "מה שהיה אתמול זה רצח. איתי רכב יחד עם חבר שלו כשלראשו קסדה. ברגע שזה קרה, החבר הזעיק את ההורים שהגיעו לזירה תוך שניות".

כשעה לאחר שבן השמונה נהרג, אירעה תאונה קשה נוספת בכביש 443 סמוך לבן שמן, שבה נהרג ריאד בסאם אבו שריקי בן ה-13 מלוד מפגיעת אופנוע, בזמן שרכב על אופניו. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא, שם מת מפצעיו. נהג האופנוע, גם הוא מלוד, נפצע קל ופונה לבית החולים קפלן ברחובות.

ריאד בסאם אבו שריקי, נדרס למוות בסמוך לבן שמן
ריאד בסאם אבו שריקי, נדרס למוות בסמוך לבן שמן | צילום: חדשות 13