"מקווה שיהיה בצרות גדולות": ניסו שחם תוקף את פרקליט המדינה

מפקד מחוז י-ם לשעבר, שהורשע בביצוע מעשה מגונה בשוטרת, גינה את הפרקליטות ואת העומד בראשה: "מה שכתוב בדוח המבקר רע מאוד - מגבש חשד לעבירה פלילית נגדו" • הערב ב"שישי"

זמן צפייה: 03:15

השבוע נערך דיון בערעור המדינה בהכרעת הדין במשפטו של ניצב ניסו שחם, לשעבר מפקד מחוז ירושלים, שהורשע בביצוע מעשה מגונה בשוטרת. אלא שלפי הדיון, נראה ששחם עלול להיות מורשע בניגוד לזיכוי הכמעט מוחלט בביהמ"ש השלום. כעת, הוא ורעייתו ורדה יוצאים נגד הפרקליטות, שלטענתם נהגה בחוסר שוויוניות כלפיו וכלפי המפכ"ל לשעבר דנינו, ונגד העומד בראשה – שי ניצן.

"יש לחלוטין אכיפה בררנית, וכנראה לא רק במקרה שלי", טען שחם, "אני לא אומר לרגע שהקשרים האינטימיים שניהלתי בהסכמה הם משהו שאני מתגאה בו או שמח עליו, ממש לא. זה היה צריך להתברר בדין משמעתי ואולי גם היה צריך לפטר אותי מהמשטרה. הפרקליטות שאני נחשף אליה עכשיו, שאני בטוח שבאלפי העובדים שם יש עובדים גם הגונים, ישרים וטובים, זה פרקליטות אחרת".

Ajoxmx
ניצב בדימוס ניסו שחם | צילום: החדשות 13

נוסף לכך, שחם תקף בחריפות את ניצן: "אני מקווה שמה שכתוב בדוח המבקר יעשה לו צרות גדולות, צרורות". רעייתו ורדה, לשעבר בכירה באגף החקירות, הוסיפה: "שי ניצן בחור מאוד מוכשר ונבון. עבדתי איתו הרבה. מה שכתוב פה רע מאוד. זה כשלעצמו מגבש חשד לעבירה פלילית של ניצן ודנינו".

הריאיון המלא ישודר הערב ב-20:00 ב"שישי" עם אילה חסון