הפרקליטות הגישה אישום חדש נגד זדורוב - קרבצ'נקו בין העדים

לאחר שהשתחרר לפני כשבועיים למעצר בית, הוגש נגד זדורוב כתב אישום מתוקן באשמת רציחתה של תאיר ראדה בנסיבות מחמירות לפני 15 שנה. לאור ההתפתחויות, נוספו 13 עדים חדשים לתביעה

זמן צפייה: 01:17

כתב אישום מתוקן הוגש היום (ראשון) נגד רומן זדורוב באשמת רצח בנסיבות מחמירות בפרשת תאיר ראדה. לקראת המשך הדיונים, הפרקליטות הוסיפה 13 עדים חדשים לתביעה נגד מי ששוחרר לפני כשבועיים למעצר בית. בין העדים - אולגה קרבצקנקו שכונתה "א.ק" עד שפרסמה את שמה.

עורכי הדין דניאל חקלאי ותומר שוורץ שמייצגים את אולה, מסרו בתגובה: "לאחר שתיק החקירה נגדה נגנז מחוסר אשמה ובצדק, קיווינו כמובן שהיא לא תצטרך עוד לקחת חלק בפרשה שאינה קשורה אליה. עם זאת, אולה שמחה על ההזדמנות לספר בבית המשפט על עוצמת עלילת השווא האיומה שנרקמה נגדה והיא תעשה זאת בלב שלם".

רומן זדורוב ואולה קרבצ'נקו
רומן זדורוב ואולה קרבצ'נקו

כזכור, זדורוב הואשם בשנת 2006 ברצח תאיר ראדה בבית ספרה בקצרין אך שוחרר לפני כשבועיים מבית הסוהר "שטה" בו שהה, למעצר בית. זאת, לאחר שבית המשפט העליון קבע כי ישוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים לפני משפטו החוזר בפרשה.

"אמת יש רק אחת", אמר עם יציאתו מהכלא. "יש התרגשות, אני לא מפחד שאחזור לכלא. הכל יהיה בסדר, הצדק יצא לאור, זו רק ההתחלה". הוא חיבק את בני משפחתו ונסע לבית בו ישהה בזמן מעצרו, עם איזוק אלקטרוני.

תאיר ראדה
תאיר ראדה | צילום: חדשות 13

כחלק מהתנאים המגבילים יחול על זדורוב איסור יציאה מהארץ והוא יידרש להפקיד את דרכונו בבית המשפט המחוזי בנצרת. בנוסף, איסור הגעת מבקרים לביתו למעט בני משפחה מדרגה ראשונה או שנייה ועורכי דינו, והוא ייאזק באזיק אלקטרוני. כמו כן, המשטרה וגורמי אכיפת החוק יורשו להתקין האזנות סתר בטלפון הנייד והקווי שלו ובמחשבים בבית. יש לציין כי לזדורוב לא ייערך שירות מבחן שיבדוק את מסוכנותו.