רה"מ: בשמאל מבינים שעדות חפץ הלכה, אז מחפשים את עד המפתח הבא

בסרטון בעמוד הפייסבוק שלו התייחס נתניהו לפרשת ניר חפץ וטען: "כשהוא חתם על ההסכם לא הפסיקו להגיד שמצאו את ראיית הזהב נגדי. עכשיו נחשף שאין כלום בעדותו, אבל לגורמי השמאל זה לא מפריע"

זמן צפייה: 00:22

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שבת) לפרשת עדות ניר חפץ, והצהיר בסרטון שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו: "כשניר חפץ חתם על הסכם עד המדינה הארץ רעשה – אמרו שהוא עד מפתח, לא הפסיקו להגיד שמצאו את ראיית הזהב נגדי. בשבוע שעבר נחשף שאין כלום בעדות של חפץ, אבל לגורמי השמאל זה לא מפריע – הם מבינים שהעדות של חפץ הלכה להם אז הם מחפשים את עד המפתח הבא".

עוד אמר נתניהו: "אילצו אותו לחתום על הסכם עד המדינה תחת סחיטה ואיומים. העדות שלו מלאה בכל כך הרבה סתירות, גרסאות וחורים, שאי אפשר לבסס עליה כלום – אני מתפלא שהוא לא הודה גם ברצח ארלוזורוב".

עוד בחדשות 13:

מהמעצר עד לחתימת הסכם עד מדינה: המסע שעבר ניר חפץ

פרשת חפץ: האישה שהובאה לעדות מתכננת לתבוע את אוחנה והמדינה

לאחר נאומו של אוחנה: ניר חפץ צפוי להגיש נגדו תביעה אזרחית

Rrivfs
נתניהו בסרטון בעמוד הפייסבוק שלו

אתמול פורסם כי הדמות שהובאה לעדות בפרשת ניר חפץ שכרה עורכת דין - וככל הנראה בכוונתה לתבוע את שר המשפטים אמיר אוחנה ואת המדינה. אותה אישה, שזהותה אסורה בפרסום, צפויה לטעון שאוחנה הפר את צו איסור הפרסום וגרם לה לעוגמת נפש, וגם המדינה – בעצם העובדה שלא הטילה צו קודם והעבירה חומרים שלא הייתה צריכה.

בסביבתה של הדמות אומרים שהיא עוברת ימים קשים בעקבות הפרסום וחשה מוטרדת. בפרקליטות לא התכוונו להעביר את עדותה לפרקליטי ראש הממשלה ואומרים שלא מדובר בליבת החומר – והחומרים, ככל הנראה, הועברו בטעות.

במשרד המשפטים סבורים שהזמנת האישה לעדות הייתה במקום - אותה עדות קשורה לחפץ, והמשטרה חשדה שאולי הוא מסתיר במחשב שלה דברים. על אף שבחקירה עצמה נאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר, יש להבין כי הפרשה כולה לא ממוטטת את העדות של חפץ. בפרקליטות לא מתייחסים לכך כדבר שיכול למוטט את תיק 4000, וגם חפץ עצמו אומר שזה לא מה שגרם לו לחתום על הסכם עד מדינה.