הפרקליטות תעביר לפרקליטי נתניהו שיחות בין ישועה לפוליטיקאים

פרסום ראשון: המדינה החליטה שלא לערער על החלטת המחוזי, אך הגישה בקשת הבהרה בנוגע לאופן שבו יבוצע החיפוש בתכתובות מנכ"ל וואלה לשעבר. "ללא מילות חיפוש – מעבר על המיילים יימשך חודשים"

זמן צפייה: 10:28

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו: בפרקליטות הודיעו היום (שישי) כי לא יערערו כרגע על החלטת בית המשפט המחוזי בנוגע לתיקי נתניהו - כך פורסם היום לראשונה בחדשות 13. כזכור, בית המשפט הורה השבוע למדינה לעבור על כל שיחותיו של העד המרכזי ומנכ"ל וואלה! לשעבר, אילן ישועה, עם פוליטיקאים, אנשי עסקים ודוברים.

במקום הערעור, בפרקליטות הגישו מבית המשפט להבהיר כיצד עליהם לבצע את החיפוש במיילים ובהודעות של ישועה. לטענתם, הם לא יודעים את שמות אנשי העסקים והדוברים למיניהם, ולכן  הציעו שישועה הוא זה שיעבור על המיילים וההודעות, ויחלק את אנשי הקשר לפי קטגוריות שאותן יקבע בית המשפט.

טענת המדינה היא כי בשל העובדה שמדובר בכמות גדולה במיוחד של מיילים (כ-350 אלף), המעבר על התכתובות עלול להימשך חודשים ארוכים. ההצעה נועדה להקל על התהליך ולחסוך בזמן על מנת לא לעכב את מהלך המשפט. יש לציין כי ההחלטה נכונה לשעה זו, אך ייתכן שהיא תשתנה בהתאם לתשובת בית המשפט.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סביבת נתניהו: "השלמנו עם הקמת ממשלת השינוי – נפיל אותה"

זכויות להט"ב ותחב"צ בשבת: ההסכם הקואליציוני בין לפיד למיכאלי

בדרך לממשלת שינוי: הסכמים קואליציוניים נחתמו עם עבאס וליברמן

אילן ישועה, מנכ''ל וואלה לשעבר
אילן ישועה, מנכ''ל וואלה לשעבר | צילום: אורן בן חקון

כזכור, במהלך החקירה הנגדית של ישועה בשלב מוקדם יותר של המשפט, הוצגו התכתבויות שלו עם יצחק (בוז'י) הרצוג מתקופתו כיו"ר מפלגת העבודה בהן ביקש הפוליטיקאי "שהכותרת תהיה ניצחון מוחץ להרצוג למרות ההתקפות נגדו". הדברים הובאו לאחר שישועה הכחיש בחקירה הנגדית שהציע עזרה או פנה לפוליטיקאי.