אם הסגר יוארך - נתניהו ישקול לבקש דחייה נוספת של משפטו

בשבוע הבא אמור להתקיים הדיון שבו יגיש רה"מ את תגובתו לכתב האישום נגדו. אם בקשתו תתקבל - גם שלב ההוכחות יידחה, ייתכן שאפילו עד אחרי הבחירות • בלעדי: תמונות מהאולם שבו יתקיים המשפט

זמן צפייה: 01:07

שבוע לפתיחת משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בסביבתו שוקלים הערב (שני) לבקש דחייה נוספת - אם הסגר יוארך. הדיון הבא - שבו בעצם יציגו פרקליטו של נתניהו את תגובתם לכתב האישום, אמור להתקיים בדיוק בשבוע הבא, ביום שני. שבועיים אחריו, אמור להתחיל גם שלב ההוכחות.

אולם, אם בקשתם של הפרקליטים תתקבל והדיון אכן יידחה - זה יגרור דחייה של שלב ההוכחות. אז, נגיע למועד קרוב מדי לתאריך הבחירות לכנסת, וייתכן שהשופטים לא ירצו להתחיל את שלב ההוכחות סמוך מדי לבחירות. מכאן, ששלב זה יתחיל כבר אחרי הבחירות - בדיוק בהתאם לרצונו של נתניהו, שכן עדויות נגדו לפני הבחירות עלולות לפגוע בו.

בינתיים, בית המשפט המחוזי בירושלים נערך לתחילת הדיונים. לחדשות 13 הגיעו תמונות בלעדיות מהאולם - שמורכב משתי אולמות שאוחדו יחדיו, ומכיל 27 בני אדם. זהו האולם הגדול ביותר בבית המשפט המחוזי, שנבנה במיוחד למשפטו של נתניהו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד הבריאות מבהיר: אין מניעה להתחסן בכל שלבי ההיריון

האונס באשקלון: תלונה נוספת הוגשה נגד הנאשם המרכזי בפרשה

האסון בגיבוש צנחנים: הרמטכ"ל הורה על הקמת ועדת חקירה

בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים
בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: רויטרס

כזכור, תחילת ביקשו הפרקליטים לדחות את אותו הדיון בשל תיקון כתב האישום - אולם סורבו. רק כמה ימים לאחר מכן הודיעו השופטים על דחיית המשפט בשל הידוק הסגר. הדיון, כידוע, ייערך בנוכחותו של ראש הממשלה ושל הנאשמים הנוספים - ארנון מוזס ושאול ואיריס אלוביץ'.