אלוביץ' לישועה: תמנע פרסום תמונות יאיר נתניהו מתנשק עם חברתו

מנכ"ל וואלה לשעבר מעיד במסגרת תיק 4000. לדבריו, מנכ"ל בזק הורה לו שלא לפרסם כתבה על הזוגיות של בנו של רה"מ: "מחר הוא (נתניהו) אמור לחתום על האישור להנפקה, זה תפס כיוונים הזויים"

זמן צפייה: 02:27

מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו: מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה, החל הבוקר (שני) בשבוע השלישי של עדותו בעניין תיק 4000. הפעם, הוא סיפר על מקרה שבו ראש הממשלה היה מעורב בדרישות שלא לפרסם כתבה על חייו הזוגיים של בנו יאיר נתניהו.

לדבריו, לאחר פרסום תמונה של יאיר נתניהו מתנשק עם חברתו, העביר לו מנכ"ל בזק שאול אלוביץ' הודעה ובה נכתב: "אילן, תמנע זאת בכל מחיר. זה תפס כיוונים הזויים. מחר הוא (נתניהו) אמור לחתום על האישור להנפקה".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

15 יום לתום המנדט: נתניהו זימן את כל שרי הליכוד לפגישת עדכון

אחרי תקיפת הרב ביפו: מהומות ברחבי העיר, 3 תושבים נעצרו

כרוניקה של מחדל: כך התעלמה המדינה במשך שנים מנכי צה"ל

ההתנצלות לא מספקת? יאיר נתניהו
יאיר נתניהו | צילום: חדשות 13

עוד העיד ישועה כי בדצמבר 2016, ראש הממשלה היה מעורב בדרישה לפרסום כתבה על בדיקה שערך מבקר המדינה דאז בעניין הוצאות בית הנשיא. כמו כן, העיד שוב על הניסיונות מצד נתניהו לפגוע בנפתלי בנט, כאשר בין היתר, אלוביץ' העביר לישועה הודעה מזאב רובינשטיין, שבה נכתב כי עבור ראש הממשלה ורעייתו, חשוב הסיפור שחשף כי אשתו של בנט עבדה במסעדה לא כשרה, וכן שאלדד יניב קרא להצביע עבור בנט.

זאת ועוד, ישועה סיפר כי נפגש עם דוד שימרון, מקורבו של נתניהו, על מנת לקדם את עסקת המכירה של וואלה לאיש העסקים האוסטרלי ג'יימס פאקר, אלא שאלוביץ' רצה שישועה ימשוך זמן במגעים לצורך קבלת הטבות רגולטוריות לטובת בזק מראש הממשלה, לדברי מנכ"ל וואלה לשעבר.

כזכור, את עדותו האחרונה משבוע שעבר פתח מנכ"ל ישועה על שיחות שקיים עם יו"ר קבוצת בזק אלוביץ', במהלכן טען כי "כל ידיעה שלילית על נתניהו בסוף מובילה לפיצוץ", וכי הוא ניסה להכשיר ידיעות שליליות כדי "שראש הממשלה לא יחשוב שאנחנו בכיסו".