חשד לרצח: גבר כבן 50 נמצא ירוי למוות בשטח פתוח ליד רהט

צוות מגן דוד אדום הוזעק לצומת דבירה, דרומית לבאר שבע, וקבע את מותו של הגבר במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

פצוע ירי במצב אנוש בתחנת הדלק בצומת דבירה
פצוע ירי במצב אנוש בתחנת הדלק בצומת דבירה | צילום: עאדל אלהוזייל

חשד לרצח: גבר כבן 50 אותר הערב (רביעי) ירוי למוות בשטח פתוח סמוך לצומת דבירה, בחיבור בין כביש 325 וכביש 40. צוות מגן דוד אדום הוזעק לזירה, וקבע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

לפני כשבועיים נורה למוות גבר ביישוב אל-סייד שבנגב. המשטרה הוזעקה למקום ומאוחר יותר איתרה את האדם במרפאה מקומית בתל שבע אליה הובא באופן עצמאי - שם נקבע מותו. היחידה המרכזית במרחב הנגב של המשטרה פתחה בחקירה.

לפני כשלושה שבועות נרצחה שאדיה אבו סריחאן בת ה-33, אמא לשלוש בנות ולתינוק בן חצי שנה מהכפר ביר אל-משאש שבפזורה הבדואית, סמוך לנבטים. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קריטי תוך פעולות החייאה, לאחר שבעלה הזעיק את מד"א, וטען "חנקו את אשתי". על גופתה נמצאו סימני אלימות.

זירת אירוע הירי ביישוב אל סייד
זירת אירוע הירי ביישוב אל סייד | צילום: אחמד אבו סוויס

חובש רפואת חירום במד"א, עלה עבד אל-כאלק, סיפר כי "כשהגעתי לבית חברתי לכוחות המשטרה שביצעו בהדרכה טלפונית של חובש ממוקד מד"א פעולות החייאה בסיסיות באישה. המשכתי את הטיפול שלהם, ביצעתי בדיקות רפואיות, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת לטיפול נמרץ ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים והיא פונתה במצב קריטי לבית החולים, שם נקבע מותה".