בעקבות חשיפת חדשות 13: המשטרה תבדוק את דליפת החומרים של נוה

בתיאום עם פרקליטות המדינה, הוחלט לברר אם מסמכים שהיו במכשירי הטלפון של ראש לשכת עורכי הדין לשעבר מוחזקים בידי גורמים שאינם מוסמכים לכך, ואם הופצו שלא כדין

זמן צפייה: 01:15

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי החליטה לפתוח בבדיקת דליפת החומרים ממכשירי הטלפון של ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה - שנחשפה בחדשות 13.

בהתאם להחלטה, שהתקבלה בתיאום עם פרקליטות המדינה, המשטרה תבדוק אם החומרים אכן מוחזקים שלא כדין ברשות גורמים שאינם מוסמכים לכך, ואם הופצו שלא כדין. ההחלטה נפלה לאחר שהגיעו אינדיקציות נוספות לדליפה והחזקת החומר שלא כדין מצד גורמים שונים.

עוד בחדשות 13:

היום: המשטרה והפרקליטות ידונו בהדלפת חומרי הטלפון של אפי נוה

ההאקר שפרץ לטלפון הנייד של נוה: "לא הדלפתי חומרים" • בלעדי

לאחר חשיפת חדשות 13: נוה ערער על חסינות פורצי הניידים שלו

יו''ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה
יו''ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה | צילום: החדשות 13

אתמול קיימו נציגי המשטרה והפרקליטות דיון במטרה להבין כיצד דלף תוכן השיחות וההודעות, ומי חילק אותו לתיקיות.

ביום ראשון הגישה חדשות 13 בקשה להסיר את צו איסור הפרסום מעל ההתכתבויות של נוה עם שופטים ושופטות רבים, כמה מהן כבר דלפו לתקשורת בחו"ל ולרשתות החברתיות. אפי נוה עצמו מתנגד נחרצות להסרת צו איסור הפרסום.

בד בבד, הגיש נוה באמצעות עורך דינו, בועז בן צור, ערר על החסינות שהעניק שי ניצן, פרקליט המדינה לשעבר, לכתבת גל"צ, הדס שטייף, שחשפה את פרשת השוחד המיני. בערר נחשפה בפעם הראשונה גרסתה של שטייף: "מצלצל אליי שי ניצן, מדבר איתי על החשיבות הציבורית שיש בחומר כפי שוהא מבין אותה, וביקש ממני להעביר את החומרים".

בן צור טען בערר כי שטייף יצרה את הקשר עם ניצן ותיארה בפניו את החומרים שהיו ברשותה, "אך לא חשפה אותם בפניו - באותו שלב פרקליט המדינה אינו יודע מהם תוצרי הפריצה וכל המידע שבידיו הוא מדברי העיתונאית".