גורמים משפטיים בכירים: "נבדקת האפשרות שנוה הדליף החומרים"

הבכירים התייחסו לפרשת דליפת הקבצים ממכשירי הטלפון של ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, שנחשפה בחדשות 13, והצהירו כי אחד מכיווני החקירה שנבדקים הוא שנוה עצמו גיבה את החומר - והפיצו

זמן צפייה: 01:10

גורמים משפטיים בכירים מסרו היום (חמישי) לחדשות 13 כי נמשכת חקירת פרשת דליפת החומרים מהטלפונים של ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה. לדבריהם, אחד מכיווני החקירה הנבדקים הוא האפשרות שנוה גיבה את החומרים והדליף אותם בעצמו.

עוד בחדשות 13:

שר המשפטים על דליפת החומרים מהנייד של אפי נוה: "מקור לדאגה"

נוה הגיש תלונה על דליפת חומריו האישיים; המשטרה פתחה בבדיקה

חומר רגיש שהיה בטלפונים של אפי נוה – דלף; חשש שישמש לסחיטה

יו''ר לשכת עורכי הדין אפי נוה
יו''ר לשכת עורכי הדין אפי נוה

אתמול הגיב שר המשפטים אמיר אוחנה לפרסום בחדשות 13. "אני עוקב אחרי הדיווחים של מאור צור ודורון הרמן. המחשבה שחומרים פרטיים מביכים הנוגעים לשופטים ולבכירים במערכת המשפט דלפו והגיעו לידיים עוינות, היא מקור לדאגה. על המערכת לבדוק כיצד הודלפו החומרים הרגישים ובידי מי הם נמצאים", מסר אוחנה.

כמו כן, מקורבים של הדס שטייף הגיבו לפרסומים: "ההאשמות ששטייף הדליפה חומרים מתוך הטלפונים של אפי הם בגדר הוצאת דיבה. שטייף נהגה באחריות מופלגת והעבירה את כל החומרים שבידיה לנציגי להב 433 כבר לפני שנה. אין לשטייף כל קשר להדלפות שנטען שמתרוצצות בחוץ. לא שטייף ולא עיתונאי גל"צ האחרים הדליפו, מדליפים, או ידליפו דבר שקשור באפי נוה. אם יש מדליף - כדאי לחפשו במקום אחר. הסיפור העיתונאי שגילתה שטייף הוביל לחקירה פלילית ולכתב אישום בכפוף לשימוע נגד יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה, למי שבמקרה נוח לו, מסיבות השמורות עמו, לשכוח את ההבדל בין חושפי שחיתויות לנאשמים בפלילים".

אפי נוה בבית המשפט
אפי נוה בבית המשפט | צילום: חדשות 13

בתוך כך, עורכי הדין המייצגים את נוה הגישו תלונה במשטרה על הדלפת החומרים מהטלפונים הניידים שלו. לאחר הגשת התלונה, המשטרה פתחה בבדיקה אם יש מקום לחקירה פלילית בפרשה.

"אין ספק כי מי שמפרסם אותם מבצע שורה של עבירות פליליות", כתבו עורכי הדין בתלונה. "לא ניתן להלום כי המשטרה לא פעלה ולא תפעל לבירור נחוש של נושא זה ולמיצוי הדין עם כל הנוגעים בדבר".