לאחר שביתה נפרץ - נטלי דדון נגד המשטרה: אף אחד לא שומר עליי

כבר עשרה חודשים שהתושבים בהרצליה סובלים מפריצות לבתיהם. ולמרות שמצלמות האבטחה הצליחו לתעד לא פעם את הפורץ - הוא ממשיך לעבוד באזור ולהטיל אימה על השכונה. "המשטרה לא עושה שום דבר"

זמן צפייה: 03:01

הדוגמנית נטלי דדון פרסמה אתמול (ראשון) תיעוד מתוך מצלמות האבטחה בביתה, שתיעדו כיצד בליל שבת, בזמן שהיא ובנה ישנים - ביתה נפרץ על ידי גבר זר, שהחל לגנוב חפצים מביתה. כעת, דדון מאשימה את המשטרה באוזלת יד. היא טוענת שהפורץ ממשיך לפרוץ לבתים בשכונה למרות שרק בשנה האחרונה הוגשו נגדו תלונות רבות.

"באתי הביתה באור יום ופחדתי", סיפרה דדון לחדשות 13 על היום הקשה שעבר עליה. "הסתכלתי מאחורי הכתף, בדקתי מי הפועלים שעובדים בווילה לידי. כל היום אני מסתכלת על גברים ברחוב, נראים לי חשודים. אני מחפשת אותו, אני לא יכולה להסביר את זה בכלל כי אני יודעת שאף אחד לא שומר עליי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

קרב בין המוסדות השונים: אצל מי תרצה רפאלי את עבודות השירות?

החשד לאונס הילדה בחיפה: המשטרה עצרה תושב העיר בן 21

חולה אחד – 100 נדבקים: חשש מפני "מפיצי העל" של הקורונה

הפריצה לביתה של נטלי דדון
הפריצה לביתה של נטלי דדון | צילום: חדשות 13

פניו ושיטת העבודה של הפורץ האלמוני מוכרים היטב בשכונה שבה גרה דדון בהרצליה. כבר עשרה חודשים הוא משוטט בלילות, פורץ לבתים, משליט פחד בקרב התושבים ולא חושש מן המשטרה. "במשך שנה שלמה, אולי יותר, הבן אדם ממשיך ועובד פה באופן שיטתי בשכונה שלנו", סיפרה ש', שכנתה של דדון, שביתה נפרץ לפני כמה חודשים. "הוא פורץ לבתים ואפילו לא שם כפפות או מכסה את הפנים. מה יש לו להפסיד אם המשטרה לא עושה שום דבר?". ש' הגישה תלונה במשטרה אף הציגה לשוטרים תיעוד.

אבל היא לא היחידה. גם לביתה של א' שרחוק רק כמה בתים מביתה של דדון, הפורץ קפץ לביקור לילי - וגם אותו הצליחו מצלמות האבטחה לתעד בעודו גונב תכשיטים יקרים וכסף מזומן. כל זה בזמן שהיא ובני משפחתה ישנים. "הוא טייל לנו בחדר השינה, לקח מזומנים, את כל המחשבים, את כל האייפונים, הטבעות והתכשיטים - הוא לקח הכול", סיפרה א'.

נטלי דדון
נטלי דדון | צילום: חדשות 13

לפני שמונה חודשים ואחרי תלונות רבות, המשטרה פתחה בחקירה, מה שלא מונע מהפורץ מלחזור שוב ושוב לזירת הפשע.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד פורצים ועברייני רכוש מטרה למנוע פריצות ולשמור על שלמות רכושם וביטחונם האישי של אזרחי ישראל."