חשד לרצח בחיפה: גופת גבר כפות נמצאה עם סימני אלימות

גופתו של הגבר בשנות ה-40 לחייו נמצאה באזור שכונת חליסה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. חשוד בשנות ה-50 נעצר באזור עם כתמי דם עליו

זמן צפייה: 00:18

גופה נמצאה בחיפה, המשטרה חושדת כי מדובר ברצח: גופת גבר כבן 40 כשהוא כפות נמצאה אחר הצהריים (שישי) ברחוב הירדן שבאזור שכונת חליסה, עם סימני אלימות עליה. צוותים רפואיים של מגן דוד אדום "כרמל" שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום. גבר כבן 50 נעצר בסמוך לזירה עם כתמי דם עליו, ונלקח לחקירה.

חובש בכיר סאלח בדרייה סיפר: "כשהגענו למקום חברנו למשטרה שנכנסו לדירה. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

זירת הרצח בחיפה
זירת הרצח בחיפה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

אתמול נמצאה גופת אישה בת 81 ללא רוח חיים כשעל גופה סימני אלימות, בדירה ברחוב יוסף ברץ שבחולון. צוות מד"א שהגיע לבית קבע את מותה במקום. המשטרה עצרה את שכנה של האישה, בן 42 המוכר למשטרה ולמערכת בריאות הנפש, בחשד שביצע את המעשה. הוא יובא מחר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

"כשנכנסו לדירה ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה עם פציעה בפלג גופה העליון", סיפרו אנשי מד"א טל פוטרמן ומשה זדה. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".