"זה מה שהשם רוצה": בן 25 מואשם ברצח אביו וניסיון לרצח אימו

מהאישומים נגד פנחס קינן מגן יבנה עולה כי הצעיר החליט לדקור למוות את האב, יצחק, ותקף את האם כשניסתה להרחיקו. לפי החשד, הרקע למעשה היה ויכוח על טלפון נייד. הוא נבדק ונמצא כשיר למעצר

זמן צפייה: 00:59

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד פנחס קינן, תושב גן יבנה בן 25, בשל רצח אביו, בן 58, בנסיבות מחמירות וכן ניסיון רצח של אימו, בת 56. "הוא דקר את אמו בחזה ובראש, כשניסתה להרחיקו מהאב, ואמר: 'זה מה שהשם רוצה'".

מחקירת המשטרה עלה כי ויכוח על מכשיר הטלפון הנייד שלקח יצחק, האב, מבנו "היווה זרז" למעשים. הוא טען בחקירתו שהמעשה לא היה בשליטתו, ובמהלך המעצר קינן נבדק על ידי פסיכיאטר ונקבע שהוא כשיר למעצר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

חשד לרצח בגן יבנה: צעיר דקר למוות את אביו ופצע קשה את אמו

חשד לרצח והתאבדות בגן יבנה: זוג קשישים נמצא ירוי בדירה

רודף אחרי היעד ויורה בו: תיעוד החיסול בגן יבנה

פנחס קינן
פנחס קינן | צילום: פייסבוק

על פי האישומים הקשים, בחודש שעבר בשעת לילה מאוחרת, "גמלה בלבו של פנחס ההחלטה לגרום למותו של אביו, יצחק". הבן, שהתגורר עם הוריו ואחת מאחיותיו, נכנס לחדר השינה של הוריו עם סכין. הוא החל לדקור את יצחק בגבו, והאב התרומם מהמיטה בתגובה, וניסה להתגונן מפניו באמצעות ידיו. האם, שלא הייתה בחדר באותה העת, הגיעה למקום וניסתה להרחיק את פנחס מהאב. בתגובה, הוא דקר אותה בפלג גופה העליון. למרות מצבו של יצחק, הוא ניסה להגן על אשתו והפיל את הסכין מידיו של בנו.

אחותו של פנחס, שכאמור מתגוררת גם היא בבית, ניסתה להרחיק את האח מהוריהם, אך ללא הצלחה. בשלב הזה, הוא גרר את אביו למטבח, ועל אף שהוא פצוע קשה, המשיך יצחק להיאבק בו. פנחס דקר אותו בצוואר ואמר לו: "אתה אפס", עד שהאב התמוטט. שכן של המשפחה שמע את הצעקות הבוקעות מהבית, רץ למקום ועצר את פנחס עד שהגיעו כוחות המשטרה למקום. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של האב, שהיה מוטל ללא רוח חיים כשהוא דקור בכל חלקי גופו, ופינו את האם להמשך טיפול רפואי בבית החולים אסותא שבאשדוד.

Whatsapp Image 2019 09 26 At 0
זירת המקרה בגן יבנה | צילום: דוברות המשטרה

פראמדיקים של מד"א שנכחו בזירה, הנרי זערור ויניב שמיס, סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו גבר ואשה בשנות החמישים לחייהם עם פציעות. הגבר היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. האישה הייתה בהכרה מלאה וסבלה ממספר פציעות דקירה, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשהיא בהכרה ומצבה קשה ויציב".

חובש בכיר במד"א איציק פאר, שהגיע אף הוא למקום, הוסיף וסיפר: "אישה כבת 31 שהייתה במקום ולקתה בחרדה טופלה על ידינו ופונתה לטיפול בבית החולים."