חשד לרצח בטמרה: בן 46 נורה למוות; העירייה הכריזה על שביתה

ויסאם ג'ודאת יאסין נורה מרכב חולף ונפצע קשה בפלג גופו התחתון. בבית החולים רמב"ם נאלצו לקבוע את מותו. כמחאה על כך, הרשויות בעיר הודיעו על שביתה כללית כולל במוסדות החינוך • תיעוד

זמן צפייה: 00:29

חשד לרצח: ויסאם ג'ודאת יאסין בן ה-46 מטמרה נורה למוות הלילה (ראשון) מרכב חולף בסמוך לביתו, ליד כיכר השעון בעיר. הוא נפצע באורח קשה בפלג גופו התחתון, ובבית החולים רמב"ם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. כמחאה על האירוע, עיריית טמרה והוועד העממי הכריזו על שביתה כללית היום, כולל מוסדות החינוך. בתיעוד מצלמת האבטחה ניתן לראות כיצד המתנקש יוצא מהרכב ויורה לעבר יאסין.

אתמול נמצאה גופת גבר כבן 40, עם סימני אלימות כשהוא כפות, ברחוב הירדן שבאזר שכונת חליסה בחיפה. המשטרה חושדת כי מדובר ברצח. צוותים רפואיים של מגן דוד אדום "כרמל" שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום. גבר כבן 50 נעצר בסמוך לזירה עם כתמי דם עליו, ונלקח לחקירה.

זירת הרצח בחיפה
זירת הרצח בחיפה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

חובש בכיר סאלח בדרייה סיפר: "כשהגענו למקום חברנו למשטרה שנכנסו לדירה. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

שלשום נמצאה גופת אישה בת 81 ללא רוח חיים כשעל גופה סימני אלימות, בדירה ברחוב יוסף ברץ שבחולון. צוות מד"א שהגיע לבית קבע את מותה במקום. המשטרה עצרה את שכנה של האישה, בן 42 המוכר למשטרה ולמערכת בריאות הנפש, בחשד שביצע את המעשה. הוא יובא מחר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

"כשנכנסו לדירה ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה עם פציעה בפלג גופה העליון", סיפרו אנשי מד"א טל פוטרמן ומשה זדה. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".