כתב אישום: צעיר נרצח במהלך עסקת סמים שהשתבשה בירושלים

נאור ביטון הגיע לשועפט כדי למכור למחמוד אבו חדיר 70 גרם של קנביס. אבו חדיר לקח את הסמים, ריסס את הנאשם בגז פלפל וברח. האחרון, מאבטח במוסד חינוכי, ירה בו עם נשקו 3 כדורים והרגו

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו הבוקר (חמישי) נגד נאור ביטון בן ה-23 בגין רצח מחמוד אבו חדיר, אשר אירע בשועפט שבמזרח ירושלים לפני כשבועיים. על פי כתב האישום, ביטון היה אמור למכור לאבו חדיר 70 גרם קנאביס, אולם כשהגיע למקום, אבו חדיר התיז עליו גז פלפל - ובתגובה, ביטון ירה 3 כדורים בגבו.

תחילת הפרשה ב-18.3. אז, בשעה 00:30, הגיע ביטון לשכונת שועפט, שם קבע להיפגש עם המנוח על מנת להעביר לו את הסמים שביקש לרכוש דרך אפליקציית "טלגרם". כשנפגשו, אבו חדיר לקח את הסמים, שאל את ביטון באשר לאיכות הסם, ואז, כאמור, הוציא גז פלפל, ריסס לעבר הנאשם - והחל להימלט מהמקום.

ביטון, שנשא על גופו אקדח אותו קיבל בשל עבודתו כמאבטח, פתח במרדף אחרי אבו חדיר וירה ירייה אחת באוויר. בהמשך, תוך כדי ריצה, ירה שלוש יריות נוספות - אחת מהן פגעה בגבו של המנוח. זמן קצר לאחר מכן התמוטט אבו חדיר והובהל לבית החולים הדסה הר הצופים, שם נקבע מותו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מאסר עולם למבצע טבח המסגדים בניו זילנד: "מעשה בלתי אנושי"

הובא למנוחות הרב שנדקר למוות בפ"ת; צה"ל מיפה את בית המחבל

איום השביתה הוסר: האוצר יעביר תקציב לרשוית לבניית כיתות

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-law-part-2708201011' autoplay='0' credit='' desc='שחזור הרצח של מחמוד אבו חדיר בשועפט' kid='' duration='597'']

בכתב האישום, אותו הגישה עורכת הדין ג'ני אבני מפרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי בעיר, מסופר כי לאחר הירי עזב ביטון את המקום, וכי במעשיו הוא "גרם באדישות למות המנוח וסחר בסם מסוכן".

עורך הדין יהודה שושן, פרקליטו של הנאשם, מסר בתגובה: "מקריאת העובדות בכתב האישום וכן מהנסיבות שידועות לנו, עולה שמדובר בהסתבכות מיותרת לחלוטין והתגרות עוד יותר מיותרת מצד המנוח. מרשי  נעדר כל עבר פלילי, לוחם בצה"ל ועבד כמאבטח. לאחר שנלמד את חומר החקירה, נוכל להתייחס בהתאם".