חשד לרצח בבנימין: אישה נורתה למוות; החשוד – בעלה השוטר

האישה כבת 35 נורתה ככל הנראה על ידי בן זוגה בדירתם המשותפת בישוב נעלה. צוותי מד"א קבעו את מותה בזירה. הבעל החשוד נעצר בידי המשטרה, ונפתחה חקירה לבדיקת הנסיבות. לזוג ארבעה ילדים

זמן צפייה: 02:26

בעל חשוד ברצח אישתו בבנימין לעיני ילדיהם: אישה כבת 35 נמצאה אחר הצהריים (שישי) כשהיא ירויה וללא רוח חיים, בישוב נעלה. צוותים רפואיים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום מצאו אותה כשהיא ללא סימני חיים וקבעו את מותה. בעלה של האישה נעצר בחשד לרצח, והמחלקה לחקירות שוטרים פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

"כשהגענו למקום הובילו אותנו לתוך הבית", סיפר חובש מד"א, יריב רייס, שהיה מהראשונים להגיע לזירת האירוע, "האישה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". לזוג ארבעה ילדים.

לטרישיה לני פוינטר, מקהילת העבריים שנרצחה בירוחם לפני כחודש | צילום: חדשות 13

אם החשדות נגד הבעל יאוששו אזי זהו האירוע השני של רצח אישה בידי בן זוגה בשנת 2021. לפני חודש נמצאה לטרישיה לני פוינטר, אישה בשנות ה-50 לחייה מקהילת העבריים בירוחם, כשהיא ללא רוח חיים בביתה שברחוב סלעית בעיר לאחר שנחנקה למוות בידי בעלה. המשטרה הגיעה אל ביתה של האישה אחרי שהבעל התקשר למשטרה ודיווח בעצמו על התקיפה. גופתה תועבר לנתיחה במכון הפתולוגי.

פרמדיק מד"א, יגאל אסייג , סיפר אז: "כשהגענו למקום, השוטרים הובילו אותנו לדירה, ראינו אישה בת 53 מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, התחלנו בפעולות החייאה ולאחר מספר ניסיונות נאלצנו לקבוע את מותה".

יו"ר נעמת, חגית פאר, הגיבה לחשד לרצח היום בבנימין: "משטרת ישראל מחויבת בבירור מקיף כיצד קורה שמי שאמור להגן בנשקו על חייהם של אזרחים מפנה אותו על פי החשד כלפי זוגתו. כל רצח דורש חקירה מעמיקה אך במקרה בו מדובר בשוטר נושא נשק יש לבחון האם לא מדובר במחדל מערכתי והאם היו סימנים מקדימים שאמורים היו להדליק נורות אדומות״