חשד לרצח בכפר כנא: גבר נדקר למוות ע"י דודו

צוות מד"א פינה את גאזי עבאס בן ה-34 לבית החולים האיטלקי בנצרת תוך ביצוע פעולות החייאה, ושם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה, ולפי החשד הדוקר הוא בן משפחתו של עבאס

זמן צפייה: 00:45

חשד לרצח: גאזי עבאס, בן 34, נדקר היום (שבת) למוות כפר כנא. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים האיטלקי בנצרת תוך ביצוע פעולות החייאה, ושם נקבע מותו. המשטרה עצרה את דודו בן ה-43, החשוד במעשה.

חובש בכיר במד"א איאד היבי סיפר: "כשהגענו למרפאה חברנו לצוות הרפואי שהעניק במקום טיפול רפואי ראשוני וביצע פעולות החייאה בפצוע. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללן הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו את הפצוע תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי".

גאזי עבאס, נדקר למוות בכפר כנא | צילום: חדשות 13

מדובר במקרה אלימות נוסף בחברה הערבית השבוע. ביום חמישי חנין אל-עביד בת ה-27 נורתה למוות בעיר רהט שבנגב. סמוך לשעה 19:00 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אירוע ירי בבית ופציעתה של אישה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירה. אל-עביד הותירה אחריה בת 3, שנמסרה לרשויות הרווחה.

פראמדיק מד"א דני שטרקמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 30 מחוסרת הכרה עם פציעה קשה בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל מצבה היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה."

זירת רצח בכפר כנא | צילום: חדשות 13