רצח משולש בצפון: גבר, אישה ונערה נורו למוות ליד צומת עילבון

צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותם של יוסף ונוואל ג'רושי ושל נערה נוספת שנמצאו בתוך רכב. בת 8 נפצעה בינוני ופונתה לבית חולים. הערכה: החיסול בוצע על רקע מאבקי שליטה במשפחה

זמן צפייה: 02:52

רצח משלוש בצפון: יוסף ג'רושי (58), נוואל ג'רושי (46) ונערה בת 16 נורו היום (שבת) למוות סמוך לצומת עילבון. ילדה בת שמונה נפצעה בינוני ופונתה לבית החולים פוריה שבטבריה. צוותי מד"א שהגיעו לזירת הירי מצאו את הנפגעים ברכב ונאלצו לקבוע את מותם. לאחר האירוע נמצא רכב שרוף ובו נשק מסוג קלצ'ניקוב ליד הזירה.

מחקירה ראשונית עולה כי המשפחה התגוררה ברמלה עד לפני כחודש וחצי ועברה לכפר דיר חנא. גורמים המקורבים למשפחה מסרו לחדשות 13 כי לפי הערכה שלהם, מי שהוציא לפועל את החיסול הוא מאותה המשפחה, וכי הוא עשה זאת על רקע מאבקי שליטה.

רצח משולש בצפון
רצח משולש בצפון

פרמדיק מד"א עומרי הוכמן סיפר כי "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו בתוך רכב פרטי שלושה נוסעים מחוסרי הכרה, שסבלו מפציעות חודרות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום. ילדה בת 9 הייתה מחוץ לרכב. היא הייתה נסערת וסבלה מפציעות חודרות, הענקנו לה טיפול רפואי תוך שאנחנו מנסים להרגיע אותה ופינינו אותה לבית החולים כשהיא לבדה".

יו"ר הרשימה המשותפת התייחס לאירוע, וכתב בטוויטר כי "הדיווחים על רצח המשפחה בצומת עילבון שוברים את הלב. עוד שלוש נפשות אבדו, עוד משפחה נקרעה לגזרים ועוד ילדה יתומה. כמה עוד אפשר? אסור לחכות לקורבן הבא. צריך תכנית למיגור הפשיעה כבר אתמול".