"דקר בלב בגלל כינוי גנאי": אישום בגין הרצח במספרה בבת ים

סרגיי יפימוב מואשם שרצח את רופא השיניים, ד"ר גריגורי גריגורייב, בגלל ויכוח בנושא הקורונה. בחקירה הראשונית במשטרה אמר הנאשם: "אם היה אפשר - הייתי הורג אותו עוד פעם"

זמן צפייה: 00:24

כתב אישום הוגש הבוקר (רביעי) נגד סרגיי יפימוב בן ה-57 בגין הרצח של ד"ר גריגורי גריגורייב, רופא השיניים שנדקר למוות בתחילת החודש במספרה בבת ים.

המספרה שבה עובד יפימוב נמצאת בסמוך למרפאה של המנוח, והשניים מכירים מזה שנים. ב-8 במאי התגלע ויכוח ביניהם בנושא נגיף הקורונה, והמונח - כך על פי כתב האישום, כינה את הנאשם בכינויי גנאי. יומיים לאחר מכן, בשעות אחר הצהריים, הצטייד יפימוב בסכין, הגיע אל המספרה, התקשר לגריגורייב והורה לו להגיע למקום.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

טוויטר נגד טראמפ: הרשת החברתית הצמידה אזהרה לציוצים של הנשיא

נהג אוטובוס נהרג בתאונה עם משאית ליד צומת ערערה בצפון

המסעדות, הברים ובריכות השחייה נפתחים היום תחת מגבלות

סרגיי יפימוב, החשוד ברצח בבת ים | צילום: חדשות 13

כשהגיע, התפתחו בין השניין דין ודברים, במהלכם שלף הנאשם את הסכין ודקר את המנוח דקירה אחת בחזהו בכוונה להמיתו. הדוקטור מת במקום. בן 64 במותו.

בחקירה הראשונית במשטרה אמר יפימוב כי אינו מצטער על מעשיו, והוסיף: "אם היה אפשר עוד פעם - הייתי עוד פעם הורג אותו". בטרם ידע כי הדוקטור מת מפצעיו, אמר הנאשם לשוטרים כי הוא לא רוצה לראות את גריגורייב חי - "ואם הוא מת, אני מבטוס".

זירת אירוע הדקירה בבת ים
זירת אירוע הדקירה בבת ים | צילום: דוברות איחוד הצלה

בבקשת המעצר כתבה עורכת הדין מיטל מור כי "הנאשם הצטייד מבעוד מועד בסכין, התקשר אל המנוח והורה לו להגיע למספרה. לאחר דין ודברים שהתפתח ביניהם, ואף שהמנוח כבר פנה לאחור כדי לעזוב את המקום - דקר אותו המשיב דקירה אחת בלב".

"גם כאשר נפל המתלונן על הקרקע בעקבות הדקירה, התרומם והחל ללכת בעודו דקור ומדמם - נמנע המשיב מלהזעיק עזרה. הוא נכנס למספרה וכעבור דקות ספורות יצא ועזב", הוסיפה.